Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Huff, dette ble om mulig enda mer tragisk......... Anonymous poster hash: 6d7ca...c1a
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 For en syk syk mann!! Herregud!! :'( Anonymous poster hash: 0cddc...d3f
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Gud bedre! Rart at ikke førstepiloten fikk meg seg flere til å åpne døra og overmanne galningen. Anonymous poster hash: 15707...9bc
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Rimelig umulig å komme seg inn i cockpiten etter 11/9. Anonymous poster hash: 26b9b...892
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Alt skjedde veldig fort, så det er ikke sikkert det gikk opp for piloten før det var for sent. Huff og huff! Håper det stemmer som de sier at passasjerene ikke visste hva som hendte før ett minutt før styrten. Stakkars mennesker! Og pårørende.... Ikke minst pårørende til ham som med vilje tok med seg 150 mennesker i døden...... Anonymous poster hash: 6d7ca...c1a
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #6 Skrevet 26. mars 2015 Jeg blir kvalm... Anonymous poster hash: 55489...998
MTF Skrevet 26. mars 2015 #8 Skrevet 26. mars 2015 Helt forferdelig! At sånt i dete hele tatt kan skje er utenfor min fatteevne. Man kan jo lure på hvilket motiv som ligger bak noe sånt. Nå har jeg ikke lest saken på vg.no enda, mulig det er mer info der? Vet de hvem av pilotene som styrtet flyet? For en jævlig jobb de må ha de som skal etterforske dette og måtte høre på lydopptakene, for ikke å snakke om de som har arbeide med å identifisere de døde og rydde opp etter denne tragedien.
Hjertefru Skrevet 26. mars 2015 #9 Skrevet 26. mars 2015 Hvis de i cockpiten bestemmer seg for at ingen skal inn, kommer ingen inn. Det er visst to låser, en som kan åpnes utenfra med en kode som alle i besetningen skal kjenne til. Men det er i tillegg en ekstra lås som det ikke går an å overstyre utenfra. Dette etter 11/9. Tragisk eksempel på en sikkerhetsforanstaltning som slår feil ut.
Ladybird2014 Skrevet 26. mars 2015 #10 Skrevet 26. mars 2015 Det var den relativt nyutdanna, tyske co-piloten i 20-åra som styrta flyet.....:/
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #12 Skrevet 26. mars 2015 Oi, er de helt sikre på det nå? Bildene fra fjellet der det styrtet var jo helt syke, skulle ikke tro det var mulig for et fly å bli til de grader smadra i så bittebitte små deler. Anonymous poster hash: 22361...766
Ladybird2014 Skrevet 26. mars 2015 #13 Skrevet 26. mars 2015 Oi, er de helt sikre på det nå? Bildene fra fjellet der det styrtet var jo helt syke, skulle ikke tro det var mulig for et fly å bli til de grader smadra i så bittebitte små deler. Anonymous poster hash: 22361...766 Ja, når dei vel å gå ut med det så er dei nok sikre... Tankane mine går til pårørande... Tenk kor tungt det må vere å få vite at det ikkje var ei ulukke...
millemille Skrevet 26. mars 2015 #14 Skrevet 26. mars 2015 Oi, er de helt sikre på det nå? Bildene fra fjellet der det styrtet var jo helt syke, skulle ikke tro det var mulig for et fly å bli til de grader smadra i så bittebitte små deler. Anonymous poster hash: 22361...766 Stor fart og stor masse. Tenk hvor smadra en bil blir når den krasjer med fjellvegg. Her var det et stort fly i stor fart. Grusomt tragisk
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #15 Skrevet 26. mars 2015 Jeg leste et sted at de styrtet i 8 minutter, stemmer det? Pekte han nesa på flyet ned også tok det 8 minutter før de traff bakken? 8 minutter er veldig lenge om man sitter i et fly som er på vei rett ned mot bakken altså....... Synes det er rart at de vet det var selvmord også jeg da, hvordan kan de vite at han var ved bevisshet når han ikke sa noen ting, de hørte bare at han pustet? Anonymous poster hash: 22361...766
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #16 Skrevet 26. mars 2015 Jeg leste et sted at de styrtet i 8 minutter, stemmer det? Pekte han nesa på flyet ned også tok det 8 minutter før de traff bakken? 8 minutter er veldig lenge om man sitter i et fly som er på vei rett ned mot bakken altså....... Synes det er rart at de vet det var selvmord også jeg da, hvordan kan de vite at han var ved bevisshet når han ikke sa noen ting, de hørte bare at han pustet? Anonymous poster hash: 22361...766 Tror det var det at flyet gikk ned med vanlig fart i 8 min, altså ikke styrtet mot bakken i 8 min. Syns og at det er rart at de er så sikre på at piloten gjorde dette med vilje, eller leste at det står "trolig". Men kan jo være at han var bevisstløs men pustet? Om det var med vilje så er det ekstra grusomt Grusomt er det uansett. Anonymous poster hash: b9432...dc7
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #17 Skrevet 26. mars 2015 Jeg leste et sted at de styrtet i 8 minutter, stemmer det? Pekte han nesa på flyet ned også tok det 8 minutter før de traff bakken? 8 minutter er veldig lenge om man sitter i et fly som er på vei rett ned mot bakken altså....... Synes det er rart at de vet det var selvmord også jeg da, hvordan kan de vite at han var ved bevisshet når han ikke sa noen ting, de hørte bare at han pustet? Anonymous poster hash: 22361...766 Nei, de styrtet ikke i 8 minutter. Men flyet mistet høyde i 8 min, altså han fløy lavere og lavere akkurat som ved landing. Grunnen til at de vet han ikke var bevisstløs var at autopiloten var slått av, den tar de på når de når en viss høyde og den høyden hadde de før flyet begynte å gå ned. Og hadde han vært bevisstløs hadde flyet ikke flydd så jevnt og kontrollert. I tillegg så er det en kode til å komme seg inn i cockpiten, men de som sitter inne i cockpiten kan overstyre det og det har han da gjort når piloten prøvde å komme seg inn. Anonymous poster hash: cf5fd...3a4
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #18 Skrevet 26. mars 2015 Det virker som flyet ikke falt, men drev med nedstigning (fordi co-piloten trykket på en knapp). Det sier at passasjerene ikke var klar over det hele før ett minutt før de styrtet... Anonymous poster hash: 6d7ca...c1a
Tipp topp Skrevet 26. mars 2015 #19 Skrevet 26. mars 2015 Det sto at døren var låst fra innsiden på en slik måte at den ikke kunne åpnes fra utsiden med kode. Den kan kun låses slik av noen på innsiden og må derfor ha blitt gjort med vilje. Å sette nesa nedover må også gjøres manuelt og det er derfor lite sannsynlig at andre piloten har fått et illebefinnende. De er derfor rimelig sikre på at dette var en bevist handling og ingen ulykke.
Kathrine. Skrevet 26. mars 2015 #20 Skrevet 26. mars 2015 Jeg leste et sted at de styrtet i 8 minutter, stemmer det? Pekte han nesa på flyet ned også tok det 8 minutter før de traff bakken? 8 minutter er veldig lenge om man sitter i et fly som er på vei rett ned mot bakken altså....... Synes det er rart at de vet det var selvmord også jeg da, hvordan kan de vite at han var ved bevisshet når han ikke sa noen ting, de hørte bare at han pustet? Anonymous poster hash: 22361...766 Dei hørte at han pusta normalt på den svarte boksen. Passasjerene visste det siste minuttet. Da hylte Dei. Var Ikkje rett ned flyet peika, så Dei visste det heldigvis Ikkje lenge.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #21 Skrevet 26. mars 2015 Co-piloten het Andreas. En ny tilskitning av navnet Andreas/Anders.... Noen kommenterer i Daily Mail, at det kanskje kunne vært den eldre piloten som styrtet flyet. Men de hører det vel på stemmen til han som prøvde å bryte seg inn. Utrolig kaldt og umenneskelig.... Vente kjølig på at den andre går på toalettet, og så stenge ham ute og senke høyden slik at flyet smadres i et høyt fjell. Utrolig... Anonymous poster hash: 01836...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå