Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg? Må finne kjole!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kriterier: helst 3/4 ermer, drapering over magen og v-hals. Skal brukes i to stk sommerbryllup. Jeg har eplefasong, store pupper og ca str 42.

Anonymous poster hash: 90aae...2c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på b.young har de nøyaktig denne kjolen du beskriver 😊

Anonymous poster hash: 7c293...a89

Skrevet

på b.young har de nøyaktig denne kjolen du beskriver 😊

Anonymous poster hash: 7c293...a89

Sier du det! Takk, da skal jeg sjekke b-young. 😊😊

Skrevet

Eg har den frå zalando.  Den er i jersey stoff, og er vel ikkje ein typisk bryllupskjole.  Men du ville ikkje skjemt deg ut med ein slik heller.

Skrevet

Eg har den frå zalando. Den er i jersey stoff, og er vel ikkje ein typisk bryllupskjole. Men du ville ikkje skjemt deg ut med ein slik heller.

Kan uansett kjøpe den til hverdags. Er den fin på? 😊

Skrevet

Eg har den frå zalando. Den er i jersey stoff, og er vel ikkje ein typisk bryllupskjole. Men du ville ikkje skjemt deg ut med ein slik heller.

Kan uansett kjøpe den til hverdags. Er den fin på?

Den er ganske flatterande for oss som er litt runde.  Den har ein tendens til å bli litt utringa, fordi stoffet ligg laust i kryss over brystet, så eg brukar ein topp under.  Les i kommentarane at nokon har sett i eit lite sting for å unngå det.  Stoffet er tynn og fin jersey, så eg kallar den ein "halvfin" kjole.

Skrevet

Jeg har også den fra Zalando, i to ulike farger. Litt stor i størrelsen, og veldig utringet som hun over sier. Men knallkjole.

Ellers har jeg en som heter Drive fra Supertrash, også kjøpt på Zalando - den er midt i blinken, men de har den visst ikke inne nå. Litt tyngre i stoffet og mer penkjoleaktig enn den som er linket til.

https://www.zalando.no/zergatik-carrol-jerseykjole-petroleum-2ze21c016-p11.htmlkan også være et alternativ? Den er riktignok kortermet.

Anonymous poster hash: a5e18...2fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...