Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Nå lurer jeg på hva som er mest vanlig for tiden...barbere musa helt og gltt eller la noen hår gro... Anonymous poster hash: 22bd4...10e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Jeg vokser hele musa, helt fra ryggen frem til magen 🙈 Anonymous poster hash: c83c4...594
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Jeg bruker den gaffelklipperen foran på ladyshaveren, da blir det helt kort over det hele, men ikke glattbarbert. Min "mus" liker ikke å være glattbarbert, har veldig sensitiv hud. Anonymous poster hash: 7dc89...fd2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Varierer litt. Mannen liker ikke helt glatt, men av og til tar jeg alt for å ærte han litt........ Ser i garderoben på treningen at det har blitt veldig vanlig med helt glatt også Anonymous poster hash: dfe11...275
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Jeg tar alt. Føler meg mest "fresh" da. Anonymous poster hash: 291a1...cd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå