Gå til innhold

Hva bruker dere på hudpleie i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kjøpt produktene jeg bruker til ansiktet til halv pris. Prislappen er nesten 2500,- dette holder i ca 3 mnd. Er det normalt? Jeg får dårlig samvittighet for å bruke så mye, og lurer på om det er normalt?

Decleor og nivea gjør liksom ikke den samme jobben... Ikke for min hud i allefall.

Tips til rimelig, men god hudpleie til rød, sensitiv og allergisk tørr hud mottas med stor takk :D

Anonymous poster hash: 371c6...a54
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker obagi, dermalogica og md fornulations. Vet ikke hva prisen i mnd blir men sikkert en del..

Skrevet

hmm - litt fuktighetskrem og hudrens morgen og kveld. Bruker ikke de dyreste produktene og handler når det er halv pris. Tipper kanskje en hundrelapp i måneden på all hudpleie. Sminker meg ikke, men unner meg vippefarging innimellom.

Noen i en annen tråd her som lurte på om alle hadde råd til sydentur hvert år.... en av svarene ligger jo i hvor mye man bruker på sånt som dette....

Anonymous poster hash: 0df05...e70
Skrevet

Bruker under 5 kr pr mnd. Vann + en lypsyl i året koster ikke mange kronene.

Anonymous poster hash: 0a916...c6d
Skrevet

Oi, shit. Jeg tror jeg er nødt å revurdere hudpleie pengebruk....

Jeg bruker decleor et eller annet rose, og hydro calm pluss et natt krem eller balm og en ansiktsolje. Rensekrem og vann for sensitiv hud bruker jeg fra exuviance som virker lett peelende og fjerner de tørre flassflekkende når huden er verst atopisk. Det er gode produkter som lukter himmelsk og er snille med huden. Føler jeg er hos hudpleier på eget bad. Men skjønner det er i overkant dyrt, jeg vil jo heller på sydentur.. :/

Hilsen HI

Anonymous poster hash: 371c6...a54
Skrevet

Ingenting

Anonymous poster hash: 376a2...8f2

Skrevet

Jeg bruker ca 300 kroner, det går til ansiktskremen fra Vichy. Bruker ca en krukke i mnd. Vasker bort sminke med vann og ansiktsservietter fra Extra (10 kroner pakka). Men bruker litt mer under den kaldeste vinteren, da kjøper jeg avene kuldekrem til ansikt og avene lypsyl til leppene. I tillegg kjøpte jeg et ansiktsserum til 700 kroner fra Decleor som varer i en evighet (skal bruke 1-2 dråper om gangen, og jeg bruker det kun i de kaldeste periodene). 

Men skal sies at huden min er nokså robust (reagerer på sterk kulde og sterk sol), har hatt typ 5 kviser i hele mitt liv og krever foreløpig ikke så mye innsats.

Anonymous poster hash: b5ca7...d83
Skrevet

Jeg bruker også en del på hudpleie. Men det efinnes verdt det for min del. Min hud reagerer på det meste bortsett fra Matis. Prøver å finne ting på salg, det hjelper jo litt. Men 2500 på tre mnd er nok ikke langt unna.

Skrevet

Kjøper ikke så ofte, og som regel i utlandet slik at det er billigere. Kanskje 100-300 per mnd?

Bruker økologiske/naturlige produkter, liker best Sanoflore og Ren men kjøper gjerne andre merker for å teste ut. Har 2 ansiktsrens (1 i dusjen og 1 ved vasken), toner, øyenkrem, 2 dagkrem (veksler), nattserum og nattkrem (veksler) og make-up fjerner for øynene. Burde bruke maske, men er sååååååå lat. Bytter dagkrem om sommeren for å ha en som passer bedre med været.

Anonymous poster hash: af13e...698

Skrevet

Maks 5 kroner :P Har hudkrem som varer i mange mnd, that's it!

Skrevet

Jeg bruker ca 1200kr i året på mine produkter som er fuktighetskrem fra apoteket, sjampo og balsam, samt øyenbrynsblyant. Øvrig sminke bruker jeg ikke og jeg vasker ansiktet med vann morgen og kveld.

Anonymous poster hash: b455c...375

Skrevet

Det kan ikke være mange kronene. Kjøper hudkrem på matbutikken til ca 50kr. Varer lett minst et halvt år. Vasker meg med vann.

Anonymous poster hash: cc781...475

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...