Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har sett litt på det faget og må innrømme at det virker veldig spennende, noen som har det her? Hva jobber du evnt med nå, har du bygget på med andre studier i ettertid? Anonymous poster hash: 611e4...cb4
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har ikke tatt den bacheloren selv, men har en del kunsthistorie, samt flere års kunststudier (billedkunst). Det er vanskelig å få seg jobb innen slike fag, det er i alle fall sikkert. Anonymous poster hash: 3bfd4...b77
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #3 Skrevet 28. mars 2015 Jeg har også billedkunstutdannelse og kunne gjerne tenkt meg å ta kunsthistorie - men tenker at det får holde med en fullstendig upraktisk utdannelse... Anonymous poster hash: 2a506...931
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2015 #4 Skrevet 28. mars 2015 Spennende nok, men hva skal du bruke den til? Anonymous poster hash: 11bcb...e9f
tante grusom master of law Skrevet 28. mars 2015 #5 Skrevet 28. mars 2015 Jeg har bachelor i kunst og kulturhistorie. Utrolig morsomt studie, som jeg tok grunnet interesse. Tok jussen etterpå slik at jeg kunne få jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå