Gå til innhold

Positiv billigtest og valunio-negativ dc digital

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 dpo, ikke på morgenurin.. Nå blei jeg skikkelig deppa. Er det fortsatt håp? Den siste jeg tok i går slo ut på ettermiddagsurin. Noen med erfaring?

Anonymous poster hash: 61566...7bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mente CB Digital :)

Skrevet

Korleis positiv er billigtestene. Svak rosa eller like sterk som test streken ?

Anonymous poster hash: 72470...d28

Skrevet

Svak rosa. Den fra Valunio som jeg tok i går ettermiddag er litt sterkere. Har ikke testet annen enn den digitale i dag..Ikm er lørdag eller søndag.

Skrevet

Svak rosa da er det litt lite HCG for CB digital.

Anonymous poster hash: 72470...d28

Skrevet

Så billigtestene er mer sensitive? Fikk først suuper svake, men rosa streker på tirsdag. Så litt sterkere i går. Trodde den ville slå ut på den digitale i dag :( Men jeg får bare være tålmodig da. Er det noen som har opplevd dette, å senere fått positiv digital? Er forresten 11 eller 12 dpo, da jeg venter tr lørdag eller søndag.

Skrevet

Håååper på noen oppløftende svar :)

Skrevet

Hei :)

Jeg fikk også negativ CB digital og positiv billigtest 12 dpo. Klarte ikke slå meg til ro med den digitale og tok enda en billigtest bare timen etterpå som var like positiv som den forrige. Tok en ny i dag ( billigtest) som var pittelitt sterkere på farge ;) så heretter blir det ikke noe clearblue på meg :)

Lykke til :)

Skrevet

Cb digital må ha mer hcg i urinen for å bli positiv enn billigtestene.

Anonymous poster hash: 82a26...494

Skrevet

Åh, tusen takk for svar! Det gir meg bittelitt håp :) Men, jeg leste på billigtestene, at de slår ut ved en hcg på 25? Det samme står det på CBD, skjønner ikke hvorfor da billigtesten slår ut først? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...