Gå til innhold

Drittkjerringer på fora

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom ikke på noen annen overskrift. Men det jeg sikter til er da gravidfora. Jeg har vært medlem i flere kjente fora for vordende mødre (og fedre), de fleste kan vel tenke seg til hvilke sider som er blant de største, og det overrasker meg hvor mange ekle og sure kjerringer som oppholder seg der, og som utelukkende leter etter noen å hakke på eller slenge dritt om. Hvis man er forsiktig med matinntak i graviditeten (mtp anbefalinger osv) og er så ubetenksom å nevne det, så er man en hysterisk, verdiløs person som skal forfølges og mobbes så lenge man skriver innlegg der inne. Jeg ser det går igjen, personlighetene og "typene".

Men, det jeg hadde forestilt meg i løpet av de 3 årene jeg har vært medlem, var at det var en spesiell stemning på det ene forumet. Det viste seg bare å være spesielt én person (som t.o.m etterhvert ble moderator) som var en mobber som forfulgte noen få personer, selv ut av graviditetsforumet og terminklubben og inn på andre foraer på siden, og uansett hva de skrev så skulle den mobberen ta dem. Mobbe dem. Hetse dem, alltid! Og fikk med seg andre "høner" på det.

Denne gangen er jeg medlem i en terminklubb, og på nettopp det forumet jeg trodde var et teit forum (men som jeg ga en sjanse), viste det seg å være masse hyggelige mennesker. På det andre forumet derimot, det forumet jeg "hang" mest på sist, der er det denne gangen et lite knippe mobbere, gitt.

Så det går igjen at det alltid dukker opp noen som skal lage kvalm, flere som har erfart det? Vet ikke om det er "lov" å nevne navn på sidene.

Anonymous poster hash: 85894...e20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare ikke ta det inn over deg.

Det er en grunn til at noen mobber på nett. Det er fordi de ute i det virkelige liv er noen patetiske venneløse idioter.

Anonymous poster hash: 90f9b...d39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...