Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #1 Skrevet 26. mars 2015 Det Gjør meg faktisk meir redd for å fly. Kan jo Ikkje stole på at fly er så sikre da, når galne jævlig kan finne på å Gjøre slik. Anonymous poster hash: 26f7c...2ab
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Det kan du aldri. Ikke når du går på gata og ikke når du kjører bil. Hva er poenget ditt? At man lever til man dør?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Må ha vært grusomt for de som satt i flyet. De må jo ha fått med seg piloten som prøvde å bryte ned døren. Tragisk Anonymous poster hash: 76454...590
Hjertefru Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Gærninger finnes overalt. Har ikke flyskrekk men hvis flyveren mot formodning var suicidal er jo dette helt forferdelig og dobbelt tragisk.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Han kan ha fått ett illebefinnende. Hvorfor alltid tro det verste om folk? Anonymous poster hash: 7bfd1...14f
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #6 Skrevet 26. mars 2015 Han kan ha fått ett illebefinnende. Eller kanskje to? Anonymous poster hash: 7b763...0b1
Ladybird2014 Skrevet 26. mars 2015 #7 Skrevet 26. mars 2015 Eg trur at dersom piloten stengde den andre piloten ute, ville han ha tilkalla hjelp frå andre, og dei ville saman gått laus på døra. Eg ser heller føre meg at lufttrykket vart så lavt at andre ombord var svima av, og at han gjekk ut for å sjå kva som var på ferde. Når han så skulle inn att var andrepiloten (el kven det var som var ute/inne) også svima av.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #8 Skrevet 26. mars 2015 Ja, jeg tror noe lunde det samme som ladybird2014 her. Tror ikke at piloten som var igjen i cockpiten gjorde dette med viten og vilje. Dessuten er vel døren inn til cockpit så godt som umulig å bryte seg gjennom med tanke på terrorister ol. Veldig synd om pilotene (man vet jo ikke hvem av de to som var igjen i cockpit) skal ha hengene over seg etter sin død at de gjorde dette med viten og vilje. Tror at dette var en ren ulykke frem til det motsatte er bevist jeg da. Skremmende og dypt tragisk uansett. Anonymous poster hash: fc3c9...02d
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #9 Skrevet 26. mars 2015 Det Gjør meg faktisk meir redd for å fly. Kan jo Ikkje stole på at fly er så sikre da, når galne jævlig kan finne på å Gjøre slik. Anonymous poster hash: 26f7c...2ab Jeg tenker faktisk mer på sånt når jeg kjører bil. Når jeg kjører i 90 og 100 km på motorvei uten midtdeler f.eks, hva om han som kommer imot ikke orker leve lenger og vrenger ut rett foran meg, da lever ikke jeg lenger heller..... Eller om damen som kommer mot meg får et illebefinne, eller lastebilsjåføren er litt sliten og uoppmerksom og skal bytte radiostasjon og vingler over i mitt kjørefelt. Mye større sjanse for slike ulykker der, enn at en pilot skal bestemme seg for å styrte et fly. Anonymous poster hash: 4a184...369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå