Gå til innhold

Gave til 20-åring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har et fantastisk godt forslag til hva vi kan kjøpe til mannens bortskjemte lillebror ti 20-årsdagen? Han bor hjemme hos mamma og pappa, og får absolutt alt han peker på av dem. Gutten er snill, men LAT og trenger jo ingenting. Gave må han ha, hvis ikke blir det månelyst😁 Han er stort sett opptatt av spill, og har jo alt....

 

Anonymous poster hash: 3e98a...137

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann fikk rafting av sin bror til 20 årsdagen, til de to sammen.

Det tror jeg er den beste gaven han noensinne har fått.

 

Anonymous poster hash: 9bbcd...649

Skrevet

Jeg tror også en opplevelses-gave hadde vært gøy for ham.



Anonymous poster hash: fb59d...b7e
Skrevet

Takk for svar😊 Det var en god ide, opplevelsesgave bør være mulig å finne👍

 

HI

 

Anonymous poster hash: 3e98a...137

Skrevet

Takk for svar Det var en god ide, opplevelsesgave bør være mulig å finne

 

HI

 

Anonymous poster hash: 3e98a...137

http://youwish.no/

 

Her har de en del turer og opplevelser. Kan i hvert fall gi deg tips til hva som finnes av ulike ting :)

 

Anonymous poster hash: fb59d...b7e

Skrevet

Hvis han er 20 skal han jo snart flytte hjemmefra. Da trenger han det meste av kjøkkenutstyr, sengetøy, verktøy, håndduker osv.



Anonymous poster hash: 73fdf...8d1
Skrevet

 

Takk for svar Det var en god ide, opplevelsesgave bør være mulig å finneHIAnonymous poster hash: 3e98a...137

http://youwish.no/Her har de en del turer og opplevelser. Kan i hvert fall gi deg tips til hva som finnes av ulike ting :)Anonymous poster hash: fb59d...b7e

Takk, skal se nærmere på dette

 

HI

 

Anonymous poster hash: 3e98a...137

Skrevet

Hvis han er 20 skal han jo snart flytte hjemmefra. Da trenger han det meste av kjøkkenutstyr, sengetøy, verktøy, håndduker osv. Anonymous poster hash: 73fdf...8d1

Hadde det enda vært så enkelt, her skal vi nok bo hjemme i noen år til ;)

 

HI

 

Anonymous poster hash: 3e98a...137

  • 11 måneder senere...
Skrevet

Jeg vet at min bror ikke hadde hoppet i taket av fremtidige ting han behøver til hjemmet. Det får man nok av senere ;-)

Jeg har faktisk kjøpt en Ølsmaking for to til min bror og en kamerat, det syntes de var kjempekult! Ikke så altfor dyrt heller :-) http://youwish.no/opplevelser/olsmaking-for-to



Anonymous poster hash: fa187...c0f
Skrevet

Enten en opplevelse eller noe praktisk som ny genser el.

 

Anonymous poster hash: f5595...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...