Gå til innhold

Ha rumpesex også vaginalt, er det veldig farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjedde plutselig her i kveld, og nå ble jeg plutselig bekymret :/

Anonymous poster hash: c0c14...dc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... Du kan i verste fall få en infeksjon i skjeden eller UVI. Du får jo garantert avføringsbakterier i feil hull. Skjønner ikke at menn utsetter seg for infeksjonsfaren ved å ha analsex uten kondom heller. 

Anonymous poster hash: 861d7...b8d
Gjest Antarctica
Skrevet

Veldig og veldig, det er vel på linje med å tørke seg feil vei.

Hvis det er med samme mann som du til vanlig har sex med, får du ikke noe annet av ham i rumpa enn du ellers får i f***a ,så det å bruke kondom er jo aldeles valgfritt.

Skrevet

Veldig og veldig, det er vel på linje med å tørke seg feil vei.

Hvis det er med samme mann som du til vanlig har sex med, får du ikke noe annet av ham i rumpa enn du ellers får i f***a ,så det å bruke kondom er jo aldeles valgfritt.

Bortsett fra at han får bæsj i urinræret og på kølla forøvrig. Var han jeg tenkte på ang kondom. 

Anonymous poster hash: 861d7...b8d

Gjest Antarctica
Skrevet

Veldig og veldig, det er vel på linje med å tørke seg feil vei.Hvis det er med samme mann som du til vanlig har sex med, får du ikke noe annet av ham i rumpa enn du ellers får i f***a ,så det å bruke kondom er jo aldeles valgfritt.

Bortsett fra at han får bæsj i urinræret og på kølla forøvrig. Var han jeg tenkte på ang kondom.  Anonymous poster hash: 861d7...b8d

Haha, ja sånn ja! Vel, han kan jo gå og vaske seg straks etterpå.

Skrevet

Det er infeksjonsfare som en over her skriver, men ville ikke vært veldig bekymret, har selv blitt "revet med" og glemt dette, og det har gått bra. Men er nok ikke noe ide å gjøre det til en vane :)

Anonymous poster hash: dc0cc...bdd
Skrevet

Det spørs jo hva du legger i ordet farlig...

Det er på ingen måte dødelig nei, men du kan få en infeksjon i enten skjeden eller urinrøret, for bakteriene vi har i endetarmen er ikke bra å få andre steder...

Anonymous poster hash: 79e11...825
Skrevet

Du kan regne med en heidundranes urinveisinfeksjon

Anonymous poster hash: 452cd...32b

Skrevet

Som de andre sier; man kan lett få en skikkelig urinveisinfeksjon og kanskje også betennelse i vagina, om man er riktig uheldig. 

Anonymous poster hash: 2bfac...dcc
Skrevet

Æsj æsj!

Anonymous poster hash: 5e057...609

Skrevet

Du dør jo ikke av det, men vær forberedt på UVI eller noe ulumskheter i skjeden. Bruk kondom neste gang og kast den mellom hullbyttene!😉

Anonymous poster hash: 00219...63d

Skrevet

Gått fint her. Skjedd flere ganger i fylla... År siden dette, men gikk helt fint. Ingen UVI. Slapp av

Anonymous poster hash: f9cd5...7a7
Skrevet

Ingen fare. Skjer stadig vekk uten noen problemer av den grunn. Bare litt viktigere å huske å tisse etterpå.

Anonymous poster hash: 923d8...5a0
Skrevet

Litt motsatt med meg da ang. dette og uvi. Før vi kom til det pungtet at vi begynnte m analsex så var jeg plaget med uvi titt og ofte. Etterpå kan jeg faktisk ikke huske å ha hatt det. Selv om vi har "dyppet" i feil rekkefølge flere ganger.

Anonymous poster hash: ef076...e5d

Skrevet

Takker for svar :) Så da får jeg bare vente og se om jeg får en infeksjon, og håpe på at jeg har vært heldig :P

Anonymous poster hash: c0c14...dc1

Skrevet

Jeg får uvi bare av å tenke på det omtrent, så for meg hadde det vært uaktuelt og jeg hadde nok allerede vært dårlig. Om du får noe gjenstår å se. Du bør hvertfall være litt mer forsiktig neste gang. Infeksjoner der nede er ikke ålreit.

Skrevet

Ingen fare. Skjer stadig vekk uten noen problemer av den grunn. Bare litt viktigere å huske å tisse etterpå.

Anonymous poster hash: 923d8...5a0

Det hjelper i så fall bare på urinrøret og ikke vagina der hun har fått tarmbakterier inn.

Hi du får følge med. Du kan i verste fall få infeksjoner opp i livmoren.

Anonymous poster hash: 6ef3d...66a

Skrevet

det skjedde her en gang....glipp. Fikk en kraftig UVI ja! Hestekur på antibiotika gitt.. 

Anonymous poster hash: b7e20...c4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...