Gå til innhold

Ang barbering

Anbefalte innlegg

Skrevet

De aller fleste kvinner barberer legger samt armhuler. Men hva er greia med å ikke barbere seg nedentil? Det må jo lugge å klø noe voldsomt?

Og hva er greia med å barberer lårene? Er det bare jeg som ikke gjør det?

Hva barberer dere?

Anonymous poster hash: 9e7f9...937

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lårene også? Blir ikke det utrolig strevsomt? Jeg tenker en rask dusj som vanligvis tar ett kvarter, tar plutselig en time med all dene barberingen. For ikke å snakke om at strømregningen blir skyhøy!

Jeg greier ikke tanken på ligge å gnisse to kaktuser mot hverandre hver bidige natt! Sover dårlig bare jeg dropper leggbarberingen et par dager.

Skrevet

Kvinner klødde seg vel ihjel før i tiden da de ikke barberte seg ;)

Jeg barberer legger og armhulene en gang i uka. Oftere dersom jeg skal gå i lettkledde klær.

Bikinilinjen tas når jeg vil, kan fint gå med busk flere måneder om jeg føler for det. Jeg stusser lengden. Mannen bryr seg ikke om jeg er glattbarbert eller har dott.

Lårene er så og si hårfrie, så de barberer jeg ikke.

Anonymous poster hash: ea9d5...6bf

Skrevet

De aller fleste kvinner barberer legger samt armhuler. Men hva er greia med å ikke barbere seg nedentil? Det må jo lugge å klø noe voldsomt?

Og hva er greia med å barberer lårene? Er det bare jeg som ikke gjør det?

Hva barberer dere?

Så du synes det er helt naturlig å barbere underlivet, men ikke naturlig å barbere lårene? Interessant tankegang.

Anonymous poster hash: bf5c5...c61

Skrevet

Hos meg klør det når jeg er helt barbert, lar jeg det gro litt så klør det ikke. Så barberer ikke bort alt men trimmer. Og mannen bryr seg ikke ;)

Anonymous poster hash: c5ed7...bed

Skrevet

Vokser underliv og lår, og bruker epilator på legge rog i armhuler. Så er alltid glatt og mye, og slipper problemer med kløe og evt. stikking :)

Anonymous poster hash: 3cdbb...4af
Skrevet

Jeg barberer underliv og armhuler. Har aldri barbert hverken legger eller lår, er velsignet med svært lite hårvekst fra naturens side. De få hårene jeg har på leggene er tynne og lyse, og lårene er glatt som en barnerumpe. ;)

Anonymous poster hash: 154af...e0e

Skrevet

Jeg barberer armhulene, og det er det. Nå er jeg velsignet med lite kroppshår, så de fire, fem håra jeg har på leggene napper jeg ut, låra er hårløse og mellom stortærne stusser jeg bare. 

Skrevet

Jeg barberer armhulene, og det er det. Nå er jeg velsignet med lite kroppshår, så de fire, fem håra jeg har på leggene napper jeg ut, låra er hårløse og mellom stortærne stusser jeg bare.

Mellom stortærne? Hva faen😂

Anonymous poster hash: 3ad44...14e

Skrevet

Jeg tar alt, legger, under armer og nedentil, på sommeren tar jeg lårene også 👍 synes det er ekkelt når damer er hårete!

Anonymous poster hash: 52859...fd9

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg vokser underlivet hjemme og barberer lår og legger når jeg gidder :P

Om sommeren blir det oftere enn vinterstid, har veldig mørke hår så det ser lite pent ut med skjørt og ubarberte ben her hos meg.

Nå vurderer jeg å vokse leggene, men syns det er så vondt!! (Vokser hele hurehutta, men syns faktisk det er mindre vondt enn leggene :P )

Armhuler tar jeg hver dag.

Skrevet

Barberer legger og armhuler. Vokser underlivet. Har prøvd gang på gang å barbere meg nedentil, men holder på å klø meg ihjel.. Usj..

Anonymous poster hash: 34063...e72

Skrevet

Mellom stortærne? Hva faen

Hvis du stiller deg på gulvet og setter en finger mellom stortærne, og så fører den oppover til du treffer noe...hva treffer du da? :D

Skrevet

Mellom stortærne? Hva faen

Hvis du stiller deg på gulvet og setter en finger mellom stortærne, og så fører den oppover til du treffer noe...hva treffer du da? :D

Hahaha! For en måte å si det på da😂

Anonymous poster hash: c3e5e...656

Skrevet

Jeg tar alt :)

Hva er alt, hele kroppen?

Anonymous poster hash: befb7...0a0

Skrevet

Epilerer legger og armhuler, barberer skrittet. Ser ikke behovet for å fjerne hår på lårene ettersom de er helt lyse der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...