Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Jeg er egentlig lat, liker meg best i sofaen. Har medlemsskap på helsestudio, men er vel det man kaller støttemedlem. Er på helsestudio en gang i uka kanskje, eller mindre. Og da går jeg 30 minutt på mølla, og så vimser jeg hit og dit, og løfter litt og føler meg veldig sprek. Ingen system og inege resultat. Ønsker ned 10-15 kg Ønsker smalere hofter Ønsker flatere mage Ønsker en rygg uten valker Kan en pt være tingen, ?? Hva gjør en pt egentlig? Jeg vil ikke ha en som brøøøøler meg oppi fjeset og vrææææler til meg og sjemmer meg ut så alle på helsestudioet hører.... Men hvor ofte må/bør jeg ha pt da evt? Jeg tenker 3 ganger pr uke i 2 uker, så 2 ganger i uka i 2 uker, så 1 gang i uka en tid fremmover. Kanskje dørstokkmila blir mindre til å trene uten pt også, men med litt intenst opplegg blir jeg godt opplært.... Eller er dette waist of money? Anonymous poster hash: f10fd...6e3
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #2 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har hatt tre PTer og ikke noen har skreket til meg:) men jeg har hatt enorm fremgang. Anbefaler det virkelig. Men for flat mage er det kosthold som gjelder. Dessverre for min del som er glad i å trene og å spise masse:) Anonymous poster hash: da137...126
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #3 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har hatt to PT-er og ingen av de har ropt til meg. Tror hovedsakelig det er på TV de gjør slikt... Og jeg har hatt stor nytte av det. Når jeg er ferdig med ulønnet permisjon og har råd igjen skal jeg definitiv begynne med PT igjen. Anonymous poster hash: 0da03...a29
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Huff herregud, de skriker jo ikke til folk😂 det er bare på tv Anonymous poster hash: 3d238...5f5
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 Det er bare på tv de skriker. Jeg har aldri sett noen har blitt skreket til Anonymous poster hash: 91443...876
Iiiiik Skrevet 26. mars 2015 #6 Skrevet 26. mars 2015 Det er klart de ikke skjemmer deg ut. De lever av at du er fornøyd og anbefaler deg til andre, og kjøper flere timer selv. Pusher deg litt gjør de jo, men de to jeg har hatt har snakket med meg om det på forhånd. På Elixia hvor jeg har trent, er PT-ene delvis selvstendig næringsdrivende. De får litt lønn fra Elixia, men det som avgjør hvor mye de tjener er hvor mange PT-timer de selger. Det betyr at de må ta vare på kundene sine.
Gjest Trulte med to små Skrevet 26. mars 2015 #7 Skrevet 26. mars 2015 Det er klart de ikke skjemmer deg ut. De lever av at du er fornøyd og anbefaler deg til andre, og kjøper flere timer selv. Pusher deg litt gjør de jo, men de to jeg har hatt har snakket med meg om det på forhånd. På Elixia hvor jeg har trent, er PT-ene delvis selvstendig næringsdrivende. De får litt lønn fra Elixia, men det som avgjør hvor mye de tjener er hvor mange PT-timer de selger. Det betyr at de må ta vare på kundene sine. Tror hun mente "skjemme ut" i forstand å gjøre flau. Er ellers enig med deg
valkyrien Skrevet 26. mars 2015 #8 Skrevet 26. mars 2015 Pt er ikke noe for meg, jeg blir stressa av at noen ser på det jeg gjør hele tiden Men det er veldig lurt med en time, slik at du kan få satt opp et skikkelig opplegg som passer for deg
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #9 Skrevet 26. mars 2015 Jeg tror du har sett for mye på Biggest Loser ;-) Jeg har ingen erfaring med PT, men ei venninne har gått ned over 20 kg med PT. Anonymous poster hash: 8c309...e8f
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #10 Skrevet 26. mars 2015 Hahaha....ja det var godt å høre at de ikke roper og brøler. Jeg har vert å bestilt i dag. Og i morra tidlig, kl 09.30 braker det løst..... Weeeeeh. ...... Anonymous poster hash: f10fd...6e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå