Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Hvor "hardwork" er det? Prøver og få tid til trening, men ofte blir det ikke tid. Eller, dvs - er utslitt når kveldene kommer og jeg faktisk har tid. Minste er snart 1 år. Vil gjerne gå ned til sommerferien men aner ikke hvor jeg skal hente motivasjon fra. Pleier og gå greit når jeg passerer dørstokkmila, men er overhodet ikke motivert just nu. Prøver meg konstant på lavkarbo, men feiler raskt. Veier 58 kilo og er ikke grisefeit, men vil virkelig bli sunn og sprek :-) Så, hvis noen har kostholdsforslag som inkluderer at man kan spise litt karbohydrater, trene passelig mye og kose seg en ukedag, hyl ut. Går forresten turer med barnevogna, opptil 5-6 km en vei.. Anonymous poster hash: 3d0b9...b14
Mamma`n til turbo Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Hvis du vil gå ned åtte kilo på åtte uker så ville jeg ikke unnet meg en kosedag men kanskje ett kosemåltid i uken. Trening tar gram og kosthold tar kilo så maten er alfa og omega for å gå ned. Avhengig av hva vekten din er nå, så ville jeg prøvd å ha ett kaloriunderskudd på 1000 kr dagen for å gå ned 1 kilo i uken. Ligget på ca 1200 kalorier om dagen, er ikke altfor stort rom for karbohydrater da hvis du velvære mett og ikke sulte noe særlig. Anbefaler deg å spise masse proteiner. F. Eks to egg til frokost og masse sitronvann (jeg koker det opp vannet, masse fersk sitron i og litt suketter og drikker det enten varmt eller avkjøler det over natten. Ta gjerne ingefær og litt chilli oppi også. De sier det er veldig sunt å starte dagen med dette på tom mage. Så ville jeg spist en salat med en kyllingfileet/200 Gr karbonadeig til lunsj. Gjerne en skyr eller Cottage cheese med masse grønt til mellommåltid. Til middag en porsjon fisk/kjøtt og masse grønnsaker som brokkoli/blomkål og salat til. Drikk masse sitronvann på kvelden for å fylle magen.
Mamma`n til turbo Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Så kan du jo supplere med littegrann potet/ris/pasta til middag men du må styre porsjonene veldig.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Du kommer til å slite med å bli kvitt de 8 kiloene. Hadde du veid 90 kilo hadde jeg sagt at det var griseenkelt, men siden du allerede er slank vil nok kroppen din holde på kiloene, veldig godt. Kanskje greier du 6 kilo. Tren på kveldene hjemme. Det finnes treningsvideoer på youtube som det tar 30 minutter å gjennomføre på kveldstid. Fremover blir det jo også fint å ta en rask joggetur. Eventuelt kan du forsøke 5:2 dietten, så kan du kose deg 5 dager i uka, skjerpings 2. Anonymous poster hash: a9ea7...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå