Gå til innhold

Hvor hverdagsaktiv er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tillegg til springe etter 1,5 åringen og leke med barna, så går jeg trapper opp og ned på jobb flere ganger pr.dag. Har heis men bruker trappene. Sykler til jobben når det er bart på veiene. Ja også triller jeg til butikken.

Har et mål å bli enda mer aktiv i hverdagen😊 i tillegg til 4 treninger pr.uke.

I tillegg til trening hvor aktive er dere i løpet av en vanlig dag?

Anonymous poster hash: e6e3b...1d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber som sykepleier, så er på beina og stort sett i rask gange hele arbeidsdagen.

Tar trapper istedetfor heis.

Sykler stort sett overalt.

Trener et par ganger i uka.

Likevel har jeg en 6 kg for mye.... Damn, den sjokoladen altså...

Anonymous poster hash: 9a599...010

Skrevet

Jeg er dessverre alt for lat hjemme. Men trener 4 dager i uken. Ellers tar jeg trapper istedenfor heis. Og går turer noen av dagene. Har en trapp hjemme, som blir gått en del i og. Da do og dusj er nede. Jeg er student, og da blir det mye og sitte på rompe.

Anonymous poster hash: 61d99...08c
Skrevet

Har en kontorjobb, så blir mye i ro på jobben, men tar alltid trapper i stede for heis (har en smule heisskrekk), står mye på jobb (har heve-senke pult) og ellers er jeg knapt nedpå fra jeg kommer fra jobb til jeg går og legger meg. Står og går stort sett hele tiden mens jeg lager middag, støvsuger, vasker/bretter klær, rydder osv. Er dessverre ikke flink nok til å trene, finner rett og slett ikke tiden til det ofte nok, selv om jeg elsker å jogge. Tar meg en løpetur eller en tur i marka hver gang det passer seg sånn. Blir vanligvis oftene om våren og sommeren enn om vinteren og høsten. Får så mye mer overskudd når det er lyst og fint ute ;)

Anonymous poster hash: 6a2d4...5ee
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg studerer hjemme og sitter stort sett i sofaen og leser. Jeg trener heller ikke..

Jeg er fryktelig lat når jeg ikke er med barna mine, men jeg har ikke bil, så jeg går jo overalt og det hjelper nok ;)

Med barna er det mye bruk av kroppen, vi lager hinderløype og leker sisten og hermegåsa, da får jeg beveget meg ganske mye.

Men de timene barna er i barnehage og på skole sitter jeg pal i sofaen og leser. Blirmye mat i trulta også, men det gjør ingenting da jeg veier 54kg på 176 cm..

Skrevet

Trener ikke, men bruker sykkel, offentlig transprt eller føttene til å komme meg rundt. Står alpint i hele vinteren, helst én gang hver uke, men får det ikke alltid til og denne vinteren har det stort sett vært annenhver helg men hele helgen. På sommeren går jeg tur på fjellet.

Anonymous poster hash: fa782...482

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...