Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 En venninne er gift med en riking, har aldri jobbet og har elskere i fleng. Mannen er også ute med andre. Ingen er lykkelige i ekteskapet. Eneste grunnen til at de holder sammen er fasaden. Kunne du hatt det slik? Anonymous poster hash: 51fc7...400
the amazing spidermamma Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Nei. Men jeg er ikke så veldig opptatt av fasade.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 nei. jeg har bare ett liv å leve her på jord og det skal jeg bruke på å ha det bra. å holde på noen fasade kommer ikke inn under bra. Anonymous poster hash: 4cc99...d08
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Ja. Hadde ikke trodd det selv for 5 år siden, men jeg er i situasjonen selv nå. Jeg kan ikke fordra den egoistiske jævelen, men vi har 3 barn sammen, og jeg ønsker at de skal vokse opp med to foreldre som "tilsynelatende elsker hverandre"... Har ingen på si som din venninne da. Kanskje det hadde vært en god idè for å holde ut... Anonymous poster hash: 66b55...b4b
Monica Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Nei, men så bryr jeg meg overhodet ikke om fasade.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #6 Skrevet 25. mars 2015 Nei,jeg gir faen i en slik fasade. Om jeg er ulykkelig,da er jeg ulykkelig og sier rett ifra og med en gang. Og det må forandres. Når det gjelder venninna de,hun er ikke i ekteskapet pga fasade men pga penger og det er noe annet enn fasade. hun har det bra slik hun er nå. Og hun har funnet løsning for problem med nærhet. Jeg ville aldri gjort det men jeg er helt på den andre siden av regnbuen. Anonymous poster hash: 27148...f85
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #7 Skrevet 25. mars 2015 nei. jeg har bare ett liv å leve her på jord og det skal jeg bruke på å ha det bra. å holde på noen fasade kommer ikke inn under bra. Anonymous poster hash: 4cc99...d08 Enig Anonymous poster hash: c09ab...652
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #8 Skrevet 25. mars 2015 Ikke pga fasaden, men pga barna. Anonymous poster hash: 67438...af9
Fandens Oldemor Skrevet 25. mars 2015 #9 Skrevet 25. mars 2015 Nei. Har selv vokst opp bak en fasade, så for meg er det uforståelig hvordan noen kan gidde. Så utrolig bortkastet.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #10 Skrevet 25. mars 2015 Ikke pga fasade, og ihvertfall ikke pga barna. En av de største feil en kan gjøre. Husk at foreldre er rollemodeller. Anonymous poster hash: 8a4a8...ea9
Gjest Antarctica Skrevet 26. mars 2015 #11 Skrevet 26. mars 2015 Nei og atter nei. Livet skal leves, ikke utstilles.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #12 Skrevet 26. mars 2015 Ikke pga fasade, og ihvertfall ikke pga barna. En av de største feil en kan gjøre. Husk at foreldre er rollemodeller. Anonymous poster hash: 8a4a8...ea9 Hehe, beklager at jeg må le litt.. men det er jo hele ironien.. Er man bedre rollemodeller for barna om man lærer dem å gå i fra hverandre når livet blir for tøft, eller når kjærligheten dør? Jeg har ingen fasit-svar, men blir fordi jeg ønsker at barna skal ha begge foreldrene i livet i like stor grad og for å lære dem å stå for de valgene man tar. Dette er vanskelig...uansett om man velger å bli, eller gå. Hilsen en av de anonyme oppforbi her som er i et elendig forhold! Anonymous poster hash: 66b55...b4b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #13 Skrevet 26. mars 2015 Nei! Skulle heller vært fattig og lykkelig, enn rik og ulykkelig. Barna fortjener å det bra, dem fortjener også foreldre som har det bra. Hvis vi ikke har det bra, vil naturlig nok dette gå utover barna, og det er ikke greit. Fasade gir jeg faen i. om ting skulle gå galt, ville jeg heller vært stolt av å ha bein i nesa og forlate mannen, enn å sitte som et ulykkelig nek. Folk merker slik... Anonymous poster hash: ad7a9...97b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #14 Skrevet 26. mars 2015 Ikke pga fasade, og ihvertfall ikke pga barna. En av de største feil en kan gjøre. Husk at foreldre er rollemodeller. Anonymous poster hash: 8a4a8...ea9 Hehe, beklager at jeg må le litt.. men det er jo hele ironien.. Er man bedre rollemodeller for barna om man lærer dem å gå i fra hverandre når livet blir for tøft, eller når kjærligheten dør? Jeg har ingen fasit-svar, men blir fordi jeg ønsker at barna skal ha begge foreldrene i livet i like stor grad og for å lære dem å stå for de valgene man tar. Dette er vanskelig...uansett om man velger å bli, eller gå. Hilsen en av de anonyme oppforbi her som er i et elendig forhold! Anonymous poster hash: 66b55...b4b Jeg er oppvokst med foreldre som jeg selv som 7 åring ba skille seg. Havnet i det samme selv. Jeg ante ikke hvordan ett forhold kunne være. Ikke søren om mine barn skal havne i dette pga oss. De fortjener lykkelige foreldre. Anonymous poster hash: 8a4a8...ea9
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #15 Skrevet 26. mars 2015 Nei, ikke fasade, men sikkert på grunn av praktiske forhold. Anonymous poster hash: 761c6...db1
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #17 Skrevet 26. mars 2015 Ikke pga fasade, og ihvertfall ikke pga barna. En av de største feil en kan gjøre. Husk at foreldre er rollemodeller. Anonymous poster hash: 8a4a8...ea9 Hehe, beklager at jeg må le litt.. men det er jo hele ironien.. Er man bedre rollemodeller for barna om man lærer dem å gå i fra hverandre når livet blir for tøft, eller når kjærligheten dør? Jeg har ingen fasit-svar, men blir fordi jeg ønsker at barna skal ha begge foreldrene i livet i like stor grad og for å lære dem å stå for de valgene man tar. Dette er vanskelig...uansett om man velger å bli, eller gå. Hilsen en av de anonyme oppforbi her som er i et elendig forhold! Anonymous poster hash: 66b55...b4b Vet du; JA! Jeg gikk ifra min eks som jeg har to barn med. Nå er de voksne, og har skjønt hvor vanskelig den mannen er. Håper de har lært at man bør leve i livet, isteden for å utslette seg selv fullstendig. Og heldigvis er de såpass oppegående at de skjønner at et godt og sundt forhold må man jobbe med. Men, man bør ikke leve i et dårlig forhold for enhver pris... Anonymous poster hash: 1358d...e8e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #18 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har levd lenge i et forhold der fasaden skulle holdes. Ingen skulle vite om hvordan jeg egentlig hadde det. Det gjør jeg aldri igjen!!! Anonymous poster hash: 949d2...df3
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #19 Skrevet 26. mars 2015 Ikke pga fasade, og ihvertfall ikke pga barna. En av de største feil en kan gjøre. Husk at foreldre er rollemodeller. Anonymous poster hash: 8a4a8...ea9 Hehe, beklager at jeg må le litt.. men det er jo hele ironien.. Er man bedre rollemodeller for barna om man lærer dem å gå i fra hverandre når livet blir for tøft, eller når kjærligheten dør? Jeg har ingen fasit-svar, men blir fordi jeg ønsker at barna skal ha begge foreldrene i livet i like stor grad og for å lære dem å stå for de valgene man tar. Dette er vanskelig...uansett om man velger å bli, eller gå. Hilsen en av de anonyme oppforbi her som er i et elendig forhold! Anonymous poster hash: 66b55...b4b Ja, det synes jeg. Jeg tror det kan være slik at det som oppfattes som det lettvinte (å gå) faktisk er det vanskeligste, mens det som er det aller letteste er å bare bli og la ting være som de er, uten at det egentlig gagner noen. Jeg gikk fra min samboer uten altfor mye drama, før noen av oss rakk å være utro eller begynne å behandle hverandre som dritt. Jeg mener det er det eneste rette å lære barna, å ta ansvar for eget og andres liv, og å behandle hverandre skikkelig. Det å gå fra noen er ikke noen enkel beslutning, hverken praktisk eller emosjonelt, så det er vel nokså åpenbart at de fleste fornuftige mennesker bruker det som siste - ikke første - utvei. Anonymous poster hash: e01ee...f5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå