Gå til innhold

hva synes dere om navnet Alvilde?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer det til jenta i magen.

 

Anonymous poster hash: a2b55...2fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint, men er litt gammeldags

 

Anonymous poster hash: 05f6e...a1b

Skrevet

Kjempefint :)

 

Anonymous poster hash: 1213a...374

Skrevet

Synes det blir litt vanskelig å uttale aLviLde, synes det er fint og lett moderne igjen, Emma og Emil er også gammeldagse fra 1880-1910 men kommer igjen

 

Hadde selv valgt Avilde av uttale årsaker

Skrevet

Liker det ikke.

 

Anonymous poster hash: 29be4...926

Skrevet

Veldig fint. Liker også Alfhild.

Skrevet

Ser for meg en stygg liten unge med alveører

 

Anonymous poster hash: 45aaf...729

Skrevet

Nydelig!

 

Anonymous poster hash: b7de9...eda

Skrevet

En venninne har kalt datteren sin det, og jeg synes det passer skikkelig dårlig til både jenta og navnet på søsken.. Blir ikke vant til det

 

Anonymous poster hash: 95e5d...cd7

Skrevet

Et av de nydeligste navn som finnes. Her var dessverre ikke mannen enig i det da vi diskuterte navn.

 

Anonymous poster hash: 63933...4b1

Skrevet

Supert!



Anonymous poster hash: 61945...2ee
Gjest Antarctica
Skrevet

Flott navn. Husker det fra en novelle jeg leste som barn, tror bare den het Lille Alvilde (i Barndomslandet-serien).

Skrevet

Synes det blir litt vanskelig å uttale aLviLde, synes det er fint og lett moderne igjen, Emma og Emil er også gammeldagse fra 1880-1910 men kommer igjen

 

Hadde selv valgt Avilde av uttale årsaker

Fordi det ligner avlide?

 

 

Anonymous poster hash: a6946...9d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...