Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Er det noen bher som avlaster bedre enn andre? Var vondt å ta av bhen ikveld. Jeg er 162, 60kg og bruker 75e i bh. Egentlig burde jeg gå ned til 54kg, men prøvd så lenge og pga tarmsykdom står vekten fast. Er det på noen måte dette er nok til å få dekket reduksjon av brystene? Anonymous poster hash: 482e7...361
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Dersom du har sekundærplager fra brystene, som f.eks nakketrøbbel (evt sopp, eksem etc som er ganske vanlig ved store bryster) kan du få dekket brystreduksjon, ja. BH-er som avlaster godt har hel cup, brede stropper og gjerne tre spenner bak. Litt sånn brynje-aktige. ;-) Anbefaler brystreduksjon, jeg er kjempefornøyd. Gikk fra 85 K til 75 D og stortrives med det. Anonymous poster hash: 2a82d...163
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Ja, har veldig vondt i nakken og blir fort sliten av å holde armene oppe når bhstroppene hviler på skuldrene. For tungt! Men er de store nok til reduksjon? Anonymous poster hash: 482e7...361
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Det er litt opp til kirurgen å vurdere, men når du har plager fra dem er de mest sannsynlig det. Be fastlegen om henvisning for en vurdering. Jeg var hos Aleris i Oslo, kjapt og greit. Anonymous poster hash: 2a82d...163
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Må man betale det selv om man går via fastlegen? Huff, synes det er pinlig å gå til fastlegen med dette. Tipper han vil si at jeg må slanke meg? HI Anonymous poster hash: 482e7...361
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #6 Skrevet 25. mars 2015 Nei, om man godkjennes av kirurg ved et sykehus med offentlig refusjonsordning er det dekket av det offentlige. Da må man ha henvisning fra fastlegen. Om du synes det er pinlig, så vent til de tar bilder og knar rundt på puppene dine før operasjonen... Du må ha en BMI under 28 for å kvalifisere til operasjon. Det har du med god margin. En lege som oppfordrer noen med BMI på 22 til å slanke seg, bør få fyken. Lykke til. Anonymous poster hash: 2a82d...163
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå