Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Jeg er karbojunkie å sliter med å erstatte dem med noe annet, kan du gi meg tips til kalorifattig mat som gjør at jeg føles mett? Håper på å passe inn i bunaden🙏 Anonymous poster hash: d547f...fac
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Når du er karbojunkie så går blodsukkeret ditt opp og ned hele tiden. Løsningen da er ikke å kutte fett, men karbohydrater. Karbohydrater gjør blodsukkeret ditt ustabilt, stimulerer til fettlagring og hindrer fett-tap samt gjør deg mer hol etter mat. Fett gjør det motsatte. Anonymous poster hash: a7a72...fd6
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Jeg bruker ekte smør, rømme mm, men er fortsatt veldig glad i karbohydratene mine. Ca 60% av totalt ukentlig matinntak er karbohydrater. Kunne tenke meg å få det ned til et sted mellom 40-50% uten at jeg føler jeg må ofre så mye og uten å være sulten. Anonymous poster hash: d547f...fac
PersilleBlomst Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Jeg er karbojunkie å sliter med å erstatte dem med noe annet, kan du gi meg tips til kalorifattig mat som gjør at jeg føles mett? Håper på å passe inn i bunaden Anonymous poster hash: d547f...fac Salat med brie, avocado og litt tomat metter på en digg måte og lenge men er lavt på karbo, prøv ut forskjellige ting! Salat med pølse eller cheddar etc. Få i det proteiner. Det metter godt og lenge.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Åh jeg er også karbojunkie spiser nesten bare lyst brød og ting med sukker! Aner ikke hvordan jeg skal slutte. Kanskje vi burde hatt en karbojunkie støttegruppe Anonymous poster hash: 315ea...eb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå