Gå til innhold

Har en forkjølt liten baby.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 5 mnd. som er vanvittig tett, har vært til legen og fikk Bisolvon og Bricanyl for å gi han, MEN...jeg liker virkelig ikke å gi han melk/grøt på kvelden for jeg synes han blir enda verre da....

Noen tips til hva man kan gi en så liten baby til kvelds?Han er veldig glad i pæremos, men vil ikke ha vann, noe man kan tilsette i vannet for å få han til å drikke??:S

Anonymous poster hash: a1a5e...736
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en baby på 5 mnd. som er vanvittig tett, har vært til legen og fikk Bisolvon og Bricanyl for å gi han, MEN...jeg liker virkelig ikke å gi han melk/grøt på kvelden for jeg synes han blir enda verre da....

Noen tips til hva man kan gi en så liten baby til kvelds?Han er veldig glad i pæremos, men vil ikke ha vann, noe man kan tilsette i vannet for å få han til å drikke??:S

Tja du har jo sviskesaft... Ellers så kan du ha bittelitt sukker i vannet ;) Grøten tror jeg ikke gjør at han blir med slimete, men melka skjønner jeg ;) Husk å ha det kaldt på soverommet. Når mine har vært surklete har jeg hatt 16-17 grader max på rommet. Og løftet opp hodeenden skikkelig :)

Skrevet

Hvis ikke du ammer må han jo nødvendigvis få grøt eller melk. Det blir litt lite næring å erstatte grøt/melk med pæremos og vann. Det finnes juice til babyer. Nestle har noen typer. Du kan prøve det i steden for vann.

Anonymous poster hash: b15db...4ff

Skrevet

Hva med litt sviskesaft i vannet så det blir litt god smak? Eller litt sukker? Når man er syk er det lov! Væske er viktig! Skjønner at du ikke vil gi grøt, melk gjør ham nok mer slimete i halsen og svelget.

Anonymous poster hash: 6a1f3...3f2

Skrevet

Avokado er veldig bra. Bland gjerne inn litt raspet eple.

Husk å heve hodeenden av sengen.

Anonymous poster hash: c295a...78b

Skrevet

Tusen takk for tips!:-)

Har prøvd sviskesaft blandet i vannet, men det likte han heller ikke, vet ikke om det ble for svakt kanskje.....

Han får MME og litt grøt på morgen og litt på kvelden....

Jeg har bygd opp senga hans med pledd under madrassen slik at han kommer litt høyere opp, men når vi legger oss tar jeg han i vår seng fordi jeg føler meg tryggere da på at han er ok....at jeg får følge litt bedre med...

stakkars, hører han puster tungt selv på babycallern nå:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...