Gå til innhold

Kva har dere som lille lørdagskos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi ferske hjemmelagde grove pitabrød med indiskkryddret kylling, salat, agurk, paprika, rød løk, jalepeno, spinat, oliven, ananas, ost og tzatziki :-D Kald øl som drikke så i kveld skeier vi ut :-D

Anonymous poster hash: 88081...884

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ser på Suits, spiser mandariner og drikker farris. Middag spiser vi alltid sammen med barna etter jobb. Vi spiser ikke middag en gang til etter at de er i seng ;)

Anonymous poster hash: 7c07c...f76

Skrevet

Vi ser på Suits, spiser mandariner og drikker farris. Middag spiser vi alltid sammen med barna etter jobb. Vi spiser ikke middag en gang til etter at de er i seng ;)

Anonymous poster hash: 7c07c...f76

Skrevet

Hver eneste onsdag?? Hvor forbanna kjedelig er livet ditt når du må spørre om hva folk trøkker i seg hver jævla onsdag???

Anonymous poster hash: 57bdc...93d
Skrevet

Tja.... vann..... tar evt noe middags rester om jeg blir sulten. En is om søtsuget melder seg.

Anonymous poster hash: 9e50c...7a8
Skrevet

E halv snickersssssss

Anonymous poster hash: fc72f...e1c

Skrevet

Spiste 1 surdeigsknekkebrød med brunost tett fulgt av en nydelig kopp med te og fire ruter kokesjokolade.

Anonymous poster hash: f8a24...27e

Skrevet

2 gulrøtter

Anonymous poster hash: 3d894...fcd

Skrevet

Spiser ikke folk middag med barna sine? Er onsdag en dag hvor man koser seg ekstra etter barna er lagt?

Jeg slapper av i sidaen med en kopp varmt vann og fersk ingefær og sitron?

Og hvor jævla interessant er det å vite hva folk spiser en onsdag med mindre man ønsker inspirasjon selv?

Anonymous poster hash: 43822...82c

Skrevet

Middag spises med barna gitt...

Koser meg med Pepsi Max på boks og en halv stor flat cookie med sjokoladebiter . Æsj så kvalm jeg ble .. (Ergo kun en halv)

Anonymous poster hash: b07f9...323

Skrevet

Så bra at folk kan nyte middagen sammen med sine søte små. Her har vi en engel som ble 2 år. Vi har ikke rukket å skapt et nytt barn siden dette skjedde oss. Kos dere å nyt tiden sammen med barna.

Skrevet

Så bra at folk kan nyte middagen sammen med sine søte små. Her har vi en engel som ble 2 år. Vi har ikke rukket å skapt et nytt barn siden dette skjedde oss. Kos dere å nyt tiden sammen med barna.

:dagens-rose:  

Skrevet

Ånei ;-(

Anonymous poster hash: b07f9...323

Skrevet

Igjen!? hva skjer med disse lillelørdag-trådene?

Anonymous poster hash: 810b2...d8b
Skrevet

har spist deilig hjemme laget pasta saus & pasta til middag, drukket en kopp med te, spist litt poppcorn. nå ligger jeg på senga å ser på netflix mens jeg kjenner babyn sparke i magen :D snart kommer mannen hjem så må begyne vaffel stekinga snart. lovet han det siden det er vaffel dagen :)

Anonymous poster hash: 6edcf...e05
Skrevet

To vaffelplater i hotellets resepsjon, ingen middag i dag.

Anonymous poster hash: 1b5da...0f0

Skrevet

Hva er greia med å spør om dette hver onsdag? Hvem faen kom på å kalle onsdag for lillelørdag? Unnskyldning for å stappe i seg dritt en dag til? Umulig å holde seg til lørdagen??

Anonymous poster hash: 32a3c...997

Skrevet

Prosecco og smågodt. Utsøkt.

Anonymous poster hash: f1f7b...c55

Skrevet

Hva er greia med å spør om dette hver onsdag? Hvem faen kom på å kalle onsdag for lillelørdag? Unnskyldning for å stappe i seg dritt en dag til? Umulig å holde seg til lørdagen??

Anonymous poster hash: 32a3c...997

Somme stappar i seg drit, andre lirer det av seg. Uvisst kva som er verst.

Skrevet

Hjemmelaga speltbrød og iskald melk :)

Anonymous poster hash: e0702...3a7

Skrevet

Middagen ble fortært med ungene etter jobb/skole og barnehage. Spaghetti og kjøttsaus :) Etter at våre 3 søte små la seg så koser jeg og mannen oss under teppet med Pepsi Max og litt sjokolade til luksusfellen :)

Skrevet

Vi hadde pastarester og salat til middag og i kveld har jeg spist en appelsin.

Anonymous poster hash: 1cd56...474

Skrevet

Det sitter ei dame og fryder seg hver gang noen blir irritert på dette matkos-kjøret hver uke. Tråden lages kun for å provosere og ergre - så la den patetiske dama få kose seg da med dette hver uke..

For å svare på spørsmålet som er så interessant: Pepsi Max og kanelknekkebrød

Anonymous poster hash: 77b6a...a0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...