Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Han er på vei ut av det og har egentlig vært på vei lenge før han traff meg, så jeg føler meg ikke skyldig. Saken er at han synes det er vanskelig, selv om de bare krangler og er sinte på hverandre. Vi har bestemt oss for å vente med "oss" til han er helt ferdig med henne, men jeg syns det er vanskelig og jwg skjønner ikke hvorfor han utsetter det. Vi har felles venner og alle sier det samme, at de ikke har noen fremtid og alle venter på at det skal bli slutt. Så det er ikke noe han bare sier til meg. Jeg vet ikke hva jeg vil ned dette egentlig, bare lufte litt frustrasjon kanskje Anonymous poster hash: 3ceda...673
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Du er jo helt tett. Han har hatt et liv med henne, selv om ting er over kan det være kjempetøft. Bruk hodet. Anonymous poster hash: 8f275...4cd
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Hadde skygget unna om jeg var deg. Dere kommer aldri til å vare. Han har barn med henne? Anonymous poster hash: a785e...453
Mrs Smith Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Hvis han går ...utro menn har en tendens til å skylde på et dårlig forhold. Og går han så kan du mest sannsynlig vente deg en turbulent tid hvor du må forholde deg til en bitter eks, og en masse problemer. Blir dere sammen så bør du aldri være for sikker, du kan være den neste han er utro mot. I verste fall...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Du er jo helt tett. Han har hatt et liv med henne, selv om ting er over kan det være kjempetøft. Bruk hodet. Anonymous poster hash: 8f275...4cd Tett, og bruke hodet? Jeg vet det er vanskelig, har vært gjennom det samme selv. Jeg sier ingenting til han, han får bruke den tiden han trenger, jeg bare lufter hodet her.. Anonymous poster hash: 3ceda...673
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #6 Skrevet 25. mars 2015 Hadde skygget unna om jeg var deg. Dere kommer aldri til å vare. Han har barn med henne? Anonymous poster hash: a785e...453 Hvorfor tror du ikke vi kommer til å vare? De har ingen barn,og bor heller ikke sammen lengre. Anonymous poster hash: 3ceda...673
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #7 Skrevet 25. mars 2015 Hvis han går ...utro menn har en tendens til å skylde på et dårlig forhold. Og går han så kan du mest sannsynlig vente deg en turbulent tid hvor du må forholde deg til en bitter eks, og en masse problemer. Blir dere sammen så bør du aldri være for sikker, du kan være den neste han er utro mot. I verste fall... Han har kun vært fysisk utro en gang, siden valgte vi å vente. Vi vil at det skal gjøres rette veien..Hun kommer nok til å lage bråk,men det er vi begge forberedt på. Anonymous poster hash: 3ceda...673
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #8 Skrevet 25. mars 2015 Hadde skygget unna om jeg var deg. Dere kommer aldri til å vare. Han har barn med henne? Anonymous poster hash: a785e...453 Hvorfor tror du ikke vi kommer til å vare? De har ingen barn,og bor heller ikke sammen lengre. Anonymous poster hash: 3ceda...673 Fordi forhold som starter med utroskap varer sjeldent.. Anonymous poster hash: a785e...453
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #9 Skrevet 25. mars 2015 For en del år siden var jeg i lignende situasjon. Møtte en dame i jobbsammenheng som fra første øyeblikk fortalte hvor dårlig forhold hun var i og at det hadde vært slik veldig lenge, så nå skulle de gå fra hverandre. Så møtte jeg tilfeldig en mann, som hevdet han var på vei ut av et forhold som hadde vært dårlig lenge og de var enige i å gå fra hverandre, men de måtte bare få solgt huset. Viste seg at disse to var sammen. Jeg møtte til og med venner av begge (også tilfeldig) som snakket om at de ikke gjorde annet enn å krangle, at begge var ferdige med forholdet. Jeg kastet bort trekvart år på denne mannen (holdt igjen som best jeg kunne, men havnet til sengs etter hvert, dessverre). Brått og plutselig så kuttet han all kontakt. Seks måneder senere var de gift. Det tok meg lang tid å komme over ham, for jeg var oppriktig glad i ham. Hører med til historien at når ekteskapet etter kort tid begynte å skrante så kom han igjen til meg, hadde visst valgt feil osv..... men skille seg, det kunne han ikke, for da hadde de såvidt rukket å få sitt første barn. Så mitt beste råd er: IKKE involver deg med ham før han ER singel og bor for seg selv. Når han "synes det er vanskelig selv om de bare krangler og er sinte på hverandre" og utsetter bruddet... da tenker jeg at han ikke er så ferdig med det forholdet som han vil ha det til. Si til ham hva du føler og si at inntil han er singel og bor for seg selv så får han holde seg unna og respektere deg. Når han har ryddet opp i livet sitt, da kan han ta kontakt med deg og se hvor du er i livet da. Er han virkelig på vei ut og i tillegg virkelig bryr seg om deg, da gjør han bruddet endelig med kona/samboer, og han respekterer deg nok til å ikke presse deg så lenge han selv ikke er singel. Og i mellomtiden - ikke gå og vent, fortsett livet ditt, møt andre. Kommer han til deg så flott, gjør han det ikke så har du i hvert fall ikke kastet bort masse tid på en mann som ikke bryr seg nok. Anonymous poster hash: a40b2...cf6
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #10 Skrevet 25. mars 2015 Han er på vei ut av det og har egentlig vært på vei lenge før han traff meg, så jeg føler meg ikke skyldig. Saken er at han synes det er vanskelig, selv om de bare krangler og er sinte på hverandre. Vi har bestemt oss for å vente med "oss" til han er helt ferdig med henne, men jeg syns det er vanskelig og jwg skjønner ikke hvorfor han utsetter det. Vi har felles venner og alle sier det samme, at de ikke har noen fremtid og alle venter på at det skal bli slutt. Så det er ikke noe han bare sier til meg. Jeg vet ikke hva jeg vil ned dette egentlig, bare lufte litt frustrasjon kanskje Anonymous poster hash: 3ceda...673 Er det min mann du har truffet? Vi krangler og er sinte hele tiden. Lover jeg ikke lager bråk om han går. Men problemet er at han egentlig ikke ønsker det... Anonymous poster hash: b08db...7f3
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #11 Skrevet 25. mars 2015 For en del år siden var jeg i lignende situasjon. Møtte en dame i jobbsammenheng som fra første øyeblikk fortalte hvor dårlig forhold hun var i og at det hadde vært slik veldig lenge, så nå skulle de gå fra hverandre. Så møtte jeg tilfeldig en mann, som hevdet han var på vei ut av et forhold som hadde vært dårlig lenge og de var enige i å gå fra hverandre, men de måtte bare få solgt huset. Viste seg at disse to var sammen. Jeg møtte til og med venner av begge (også tilfeldig) som snakket om at de ikke gjorde annet enn å krangle, at begge var ferdige med forholdet. Jeg kastet bort trekvart år på denne mannen (holdt igjen som best jeg kunne, men havnet til sengs etter hvert, dessverre). Brått og plutselig så kuttet han all kontakt. Seks måneder senere var de gift. Det tok meg lang tid å komme over ham, for jeg var oppriktig glad i ham. Hører med til historien at når ekteskapet etter kort tid begynte å skrante så kom han igjen til meg, hadde visst valgt feil osv..... men skille seg, det kunne han ikke, for da hadde de såvidt rukket å få sitt første barn. Så mitt beste råd er: IKKE involver deg med ham før han ER singel og bor for seg selv. Når han "synes det er vanskelig selv om de bare krangler og er sinte på hverandre" og utsetter bruddet... da tenker jeg at han ikke er så ferdig med det forholdet som han vil ha det til. Si til ham hva du føler og si at inntil han er singel og bor for seg selv så får han holde seg unna og respektere deg. Når han har ryddet opp i livet sitt, da kan han ta kontakt med deg og se hvor du er i livet da. Er han virkelig på vei ut og i tillegg virkelig bryr seg om deg, da gjør han bruddet endelig med kona/samboer, og han respekterer deg nok til å ikke presse deg så lenge han selv ikke er singel. Og i mellomtiden - ikke gå og vent, fortsett livet ditt, møt andre. Kommer han til deg så flott, gjør han det ikke så har du i hvert fall ikke kastet bort masse tid på en mann som ikke bryr seg nok. Anonymous poster hash: a40b2...cf6 De bor ikke sammen lengre, ikke har de vært gift heller. Jeg er ganske sikker på at de virkelig er på vei fra hverandre, vi er i samme "gjeng" og kjenner hverandre fra før,i tillegg er min gode venninne og en god venninne av han..Så han mener nok det han sier, jeg er bare utålmodig.. Anonymous poster hash: 3ceda...673
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #12 Skrevet 25. mars 2015 Han er på vei ut av det og har egentlig vært på vei lenge før han traff meg, så jeg føler meg ikke skyldig. Saken er at han synes det er vanskelig, selv om de bare krangler og er sinte på hverandre. Vi har bestemt oss for å vente med "oss" til han er helt ferdig med henne, men jeg syns det er vanskelig og jwg skjønner ikke hvorfor han utsetter det. Vi har felles venner og alle sier det samme, at de ikke har noen fremtid og alle venter på at det skal bli slutt. Så det er ikke noe han bare sier til meg. Jeg vet ikke hva jeg vil ned dette egentlig, bare lufte litt frustrasjon kanskje Anonymous poster hash: 3ceda...673 Er det min mann du har truffet? Vi krangler og er sinte hele tiden. Lover jeg ikke lager bråk om han går. Men problemet er at han egentlig ikke ønsker det... Anonymous poster hash: b08db...7f3 Tror ikke det Tviler på at hun er her inne Anonymous poster hash: 3ceda...673
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #13 Skrevet 25. mars 2015 Jeg var i et forhold jeg kan benvne som "mindre godt for noen av oss". Møtte en mann som sa han var i et forhold som var veldig dårlig. Mye krangling, lite kommunikasjon ellers, ingen samliv +++ Etter en stund fant jeg ut at jeg var blitt forelsket i han og jeg ville ut av mitt forhold. Jeg gjorde det slutt med forloveden min som jeg hadde barn med. Og i tre måneder til var jeg singel mens han enda var i forholdet med samboern sin. Jeg tvilte ikke et sekund på han, vi var blitt så forelsket. Det ble slutt mellom dem og siden har vi hatt et fantastisk forhold. Det kan ende lykkelig for deg en dag også. Skjønner det gjør vondt nå, men om han kan fortelle hva som skal til før han forlater kjæresten, og når han tenker å gjøre det slutt, så kanskje du kan stole mer på han. Men da må dere snakke godt om det. Anonymous poster hash: cb8a6...952
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #14 Skrevet 25. mars 2015 Han er på vei ut av det og har egentlig vært på vei lenge før han traff meg, så jeg føler meg ikke skyldig. Saken er at han synes det er vanskelig, selv om de bare krangler og er sinte på hverandre. Vi har bestemt oss for å vente med "oss" til han er helt ferdig med henne, men jeg syns det er vanskelig og jwg skjønner ikke hvorfor han utsetter det. Vi har felles venner og alle sier det samme, at de ikke har noen fremtid og alle venter på at det skal bli slutt. Så det er ikke noe han bare sier til meg. Jeg vet ikke hva jeg vil ned dette egentlig, bare lufte litt frustrasjon kanskje Anonymous poster hash: 3ceda...673 Er det min mann du har truffet?Vi krangler og er sinte hele tiden. Lover jeg ikke lager bråk om han går. Men problemet er at han egentlig ikke ønsker det... Anonymous poster hash: b08db...7f3 Tror ikke det Tviler på at hun er her inne Anonymous poster hash: 3ceda...673 Man skal aldri si aldri. Husker en tråd flere år tilbake hvor en mann med en arbeidstittel ble nevnt. Det kom frem at flere var utro med han på samme tid, og inne her satt kona og fikk alle nyhetene på en gang. Tre barn, hus og hjem og alt sto plutselig på spill. Lite gøy. Anonymous poster hash: cb8a6...952
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #15 Skrevet 25. mars 2015 Jeg møtte mannen min mens jeg var i et annet forhold. Jeg var på vei ut, så bruddet hadde ingenting med den nye å gjøre. Men jeg hadde ikke sagt noe enda så i teorien var jeg utro. Det er kanskje annerledes for damer, at når de først føler seg ferdig er det ingen vei tilbake, men jeg ville personlig ventet til det var ordentlig slutt mellom dem før jeg hadde involvert meg.. Anonymous poster hash: 4f7f3...ffa
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #16 Skrevet 25. mars 2015 Jeg stoler på han,og er 99% sikker på at han mener det han sier. Dette handler vel mest om at jeg er utålmodig Jeg vet inni meg at dette kan være en bra ting, så jeg skal gi han den tiden han trenger Anonymous poster hash: 3ceda...673
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #17 Skrevet 26. mars 2015 Dropp han. Se om han kommer seg ut og tar opp kontakten med deg da. En gang utro.... Anonymous poster hash: bda74...3da
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #18 Skrevet 26. mars 2015 Han er på vei ut av det og har egentlig vært på vei lenge før han traff meg, så jeg føler meg ikke skyldig. Saken er at han synes det er vanskelig, selv om de bare krangler og er sinte på hverandre. Vi har bestemt oss for å vente med "oss" til han er helt ferdig med henne, men jeg syns det er vanskelig og jwg skjønner ikke hvorfor han utsetter det. Vi har felles venner og alle sier det samme, at de ikke har noen fremtid og alle venter på at det skal bli slutt. Så det er ikke noe han bare sier til meg. Jeg vet ikke hva jeg vil ned dette egentlig, bare lufte litt frustrasjon kanskje Anonymous poster hash: 3ceda...673 Er det min mann du har truffet?Vi krangler og er sinte hele tiden. Lover jeg ikke lager bråk om han går. Men problemet er at han egentlig ikke ønsker det... Anonymous poster hash: b08db...7f3 Tror ikke det Tviler på at hun er her inne Anonymous poster hash: 3ceda...673 Man skal aldri si aldri. Husker en tråd flere år tilbake hvor en mann med en arbeidstittel ble nevnt. Det kom frem at flere var utro med han på samme tid, og inne her satt kona og fikk alle nyhetene på en gang. Tre barn, hus og hjem og alt sto plutselig på spill. Lite gøy. Anonymous poster hash: cb8a6...952 Link? Anonymous poster hash: d10a1...c13
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #19 Skrevet 26. mars 2015 Rimelig greit for han som får i pose og sekk. Ny dame står parat og venter på han når han gjør det slutt med den andre. Hadde aldri giddet og vente på at en mann skal gjøre det slutt med kjerringa, skaff deg en ryggrad dame!! Og et EKTE mannfolk. Anonymous poster hash: ed5dd...bb2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #20 Skrevet 26. mars 2015 Det er helt idiotisk å sitte og vente på at en fyr skal gå fra dama si. Ta deg sammen, HI, og kom deg videre i livet! Anonymous poster hash: 58abf...ed0
Giss Skrevet 26. mars 2015 #21 Skrevet 26. mars 2015 Høres klassisk ut. Var omtrent det min utro mann sa til elskerinnen sin. På hjemmefronten hos meg sa han at vi skulle arbeide på å få det bedre sammen og vi la planer sammen for fremtiden. Han hadde ingen planer om å avslutte forholdet til meg - nå var han bare så uheldig at jeg oppdaget hva han holdt på med og sa stopp. Etterpå oppdaget jeg at det var hans tredje elskerinne i løpet av fem år. Du får selv velge hva du vil tro men personlig hadde jeg holdt meg langt unna en slik mann.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #22 Skrevet 26. mars 2015 Høres klassisk ut. Var omtrent det min utro mann sa til elskerinnen sin. På hjemmefronten hos meg sa han at vi skulle arbeide på å få det bedre sammen og vi la planer sammen for fremtiden. Han hadde ingen planer om å avslutte forholdet til meg - nå var han bare så uheldig at jeg oppdaget hva han holdt på med og sa stopp. Etterpå oppdaget jeg at det var hans tredje elskerinne i løpet av fem år. Du får selv velge hva du vil tro men personlig hadde jeg holdt meg langt unna en slik mann. Ja, klassisk. Min utro eksmann fortalte elskerinnen at han og jeg var helt ferdige, og at han bare ventet på å komme seg vekk. I mellomtiden planla vi ferier, familieforøkelse osv. Vi ble begge lurt trill rundt, både hun og jeg.. Anonymous poster hash: dce0a...34b
Gjest Moonstruck Skrevet 26. mars 2015 #23 Skrevet 26. mars 2015 Hvis du er så sikker på at han er oppriktig. Sett et ultimatum. Forlat dama innen en mnd, og jeg venter på deg. Alternativ to: Jeg går videre i livet. Enkelt å forholde seg til, både for deg og for han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå