Gå til innhold

Har det ikke bra.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden juni i fjor har ting hvert tøft men nå vet jeg ikke om jeg orker dette mer.

Min samboer fikk i februar sparken fordi han har hatt mange dager hvor han heller vil sove enn å dra på jobb.han har da ikke gitt jobben noe beskjed heller.

I februar fikk jeg beskjed av han at vi måtte betale nesten 10 Tusen den dagen ellers ble bilen henta. Jeg har trodd bil lån ble betalt hver mnd.

I går kom nytt sjokk. Strømmen ble tatt.

Nok engang måtte vi låne penger for å få på strømmen. Jeg går hjemme med unge på 4 mnd.

Gubben virker ikke deppa av dette. Tar lett på det. Skjønner ikke alvor.

Vi har hver våre ting å betale og jeg har trodd han har betalt da han klager over lite penger bare dager etter lønning.

Trenger råd for meg og barna.

Anonymous poster hash: 5dc27...1af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er alenemor med 2 barn. Det er på tide at du og det eldste barnet stopper å bo sammen.

Anonymous poster hash: 2775a...a5a
Skrevet

Heh. Fy f#@en!

Jeg hadde gått, hadde ikke vurdert å fortsette forholdet heller.

Skrevet

Den slasken kunne bodd på gata for min del !

Vil heller sove isteden for å jobbe? Det går jo ikke an!

Du klarer deg nok bedre alene.

Skrevet

Kan han være deprimert eller syk? Eller er han bare en uansvarlig selvopptatt slask? Hvor gammel er han?

Anonymous poster hash: 73e27...821
Skrevet

I din situasjon ville jeg gått.

Hvis du derimot ønsker å fortsette med mannen (hvorfor i så fall?), da må du stille krav umiddelbart.

Bli med ham til legen hans og legg frem alt, og få sjekket ham for ev. sykdom og få henvisning til psykolog.

Familievernkontoret asap!

Kommunens økonomiske rådgiver asap!

DU må ta all kontroll over økonomi, kontoer, kredittkort, regninger osv. og han kan kun få lommepenger.

Siden han ikke synes å bry seg særlig om det som skjer så her du imidlertig ingen garantier for at han ikke søker nye kredittkort, tar opp lån, har vilje til å endre seg osv. Så slik jeg ser det, er det best å bryte.

Anonymous poster hash: ed78f...bc2
Skrevet

Ring luksusfellen. Det må da være noe galt med han

Anonymous poster hash: 4fde3...6b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...