Gå til innhold

Hjeeelp, ulvehunger :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har før spist akkurat det jeg har lyst på - sjeldne måltider, men av og til så store at det gjorde vondt i magen.

Nå skal jeg prøve å gå ned i vekt ved å spise ofte, magert og sunt. Men jeg er konstant sulten!! Og det går knapt 3 timer mellom hvert måltid! (har lest at det er bra for forbenningen å spise hver tredje time. Jeg har også hatt dette kostholdet før, og det fungerer utmerket mtp vekt)

Skjønner jo at det kanskje kan være pga en diger magesekk som aldri blir fylt opp på samme måte som før, men det er så slitsomt å føle SULT hele tiden. Finnes det noen råd? Hvor lenge varer det eventuelt?

Jeg spiser ikke minimalt heller. Til frokost spiste jeg to knekkebrød med kjøttpålegg, til lunsj en stor baguett og til middag kjøtt/poteter/brokkoli som var en helt ok størrelse på.

Finnes det noe appetittdempende som fungerer? :P Har hørt om noe som skal svelle i magen..

Anonymous poster hash: 583df...423
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spiser jo altfor lite.

Legg på to mellommåltider!

Anonymous poster hash: 0efb1...fe8

Skrevet

Du spiser jo altfor lite.

Legg på to mellommåltider!

Anonymous poster hash: 0efb1...fe8

Tull! Masse kalorier i dette!

Anonymous poster hash: edd89...6c4

Skrevet

Du skriver du spiser hver 3 time men ramser opp kun frokost, lunch og middag. Er du oppe kun 7-9 timer?

Skrevet

Nå skrev jeg dette innlegget tidlig på dag ;) Har spist to måltider til etter dette ble skrevet.

Anonymous poster hash: 583df...423
Skrevet

Hos meg gir det seg etter ca 1,5-2 uker når jeg skal gå ned i vekt og spiser mindre og oftere (har måtte gå ned to ganger før og er på vei igjen nå, svangerskap ødelegger litt for meg ;) ). Etter det stabiliserer sultfølelsen seg veldig.

Når det er sagt. Du slanker deg og spiser en stor bagett? Bare der får du jo i deg minst halvparten av alle kaloriene du trenger på en dag bare i brødet (så kommer pålegget i tillegg). Jeg er overhode ikke noe lavkarbo-menneske, men bagett og annen brødmat inneholder forbløffende mange kalorier altså. Jeg ville heller valgt knekkebrød, omelett, salat el.

Anonymous poster hash: cfbd4...320

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...