Gå til innhold

Kjole til sommerbryllupp, er denne ok?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fin!!

Anonymous poster hash: c4995...263

Skrevet

Fin! Men rød? Eller er den ikke rød? Dyr.

Anonymous poster hash: a7462...ba1

Skrevet

HI her.

Er også litt usikker på fargen. Men det er et uformelt sommerbryllupp, og den er jo ikke helt rød-rød... Kommer ikke til å gå for noe som er helt rødt nei :)

Anonymous poster hash: fd4ee...3c7
Skrevet

Fin - og veldig dyr. Men synes den var litt for rød til bryllup. 

Anonymous poster hash: dfcb4...5f2
Skrevet

Den var nydelig! Synes den ser rosa ut, jeg. 

Skrevet

Helt ok, ingen som kommer til å si det er feil kjole til anledningen.

Men jeg synes overhodet ikke den var fin nok til å forsvare prisen. Jeg personlig synes ikke den var spesielt fin i det hele tatt...

Anonymous poster hash: 96768...1ed

Skrevet

Hadde jeg ALDRI betalt for den kjolen der!!!!

Anonymous poster hash: b4cdf...317

Skrevet

Bra vi har forskjellig smak, ellers hadde det vært en kjedelig verden ;) 

Den turkise likte jeg ikke beltet på :P Og er ikke superfan av snittet, synes det er praktisk med ermer ;)

Har også tenkt på lang kjole, men finner ingenting jeg liker (har ikke lyst på stroppeløs, og det gjør det litt vanskelig). Må vel slutte å tenke så mye!

Skrevet

Hadde jeg ALDRI betalt for den kjolen der!!!!

Anonymous poster hash: b4cdf...317

Så bra at det er jeg som skal betale da ;)

Skrevet

Begge var fine:) Jeg likte heller ikke beltet, men det kan kanskje byttes.

Skrevet

Den kjolen var kjempefin! Hadde passet finfint til de nude LK Bennett skoene mine som har for høye hæler for meg....

Skrevet

Den røde er finest! Likte ermene veldig godt.

Anonymous poster hash: d8db5...fdf

Skrevet

Hmm, ser at jeg har en annen smak enn de fleste andre her ja. Jeg synes den var grusom. Den turkise var bedre

Anonymous poster hash: 9cb55...279
Skrevet

Den kjolen var kjempefin! Hadde passet finfint til de nude LK Bennett skoene mine som har for høye hæler for meg....

Takk for alle svar! Hadde tenkt å ha nude sko til ja :P 

Det jeg egentlig er mest usikker på er fargen, men tror egentlig av alle rare klær folk finner på å ha på seg, så er den kjolen en av de mindre rare :P

Skrevet

Hvorfor er du usikker på fargen? Det er jo fargen som gjør den litt utenom det vanlige!

Skrevet

Synes også den var fin. Selv har jeg for store pupper til å kle en kjole med så lite utringning, men hvis du ikke har det, blir den veldig fin. Til bruk i bryllup hadde jeg nok følt litt på at den var for rød, men kan jo hende bildet er misvisende og at den er mer burgunder. Den turkise kjolen hadde ikke pent snitt, beltet var stygt og fargen likeså.

Skrevet

Jeg syns den var fin og fargen er helt innafor. Jeg har aldri hørt noe annet sted enn her at man ikke skal bruke spesielle farger i bryllup. At man ikke bruker hvitt sier seg nesten selv, men ellers må det være fritt frem.

Skrevet

HI her igjen.

Jeg har egentlig alltid hørt at rødt enten er brudens mor sin farge, eller at man ikke skal bruke rødt fordi det er så synlig (konkurrerer med bruden). Men akkurat denne kjolen håper jeg er mer korallfarget, og det kan jo potensielt bli veldig fint i et sommerbryllupp, synes nå jeg. Og langt i fra så plasskrevende som mye annet (feks babyblå blank ballkjole, som jeg har sett i andre bryllup :P ). 

Så jeg skal tenke litt på saken ;) Og lete gjennom flere nettbutikker :P

Skrevet

Man skal ikke ha rød kjole i bryllup.. det betyr at man har hatt sex med brudgommen! Bortsett fra det så var den fin :)

Skrevet

Fra gammelt av betyr det at du har hatt et forhold til brudgommen om du kler deg i rødt.

Skrevet

Farger man ikke skal bruke i bryllup er rød, sort og hvit.

Anonymous poster hash: dd7fe...5ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...