Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Jeg er sikker på at samboeren har vært utro flere ganger. Jeg mangler bevis da....men alle de små tingene stemmer bare med at han har vært utro. Her er noen eksempler: Vi hadde bare vært sammen en måned da han reiste til eksen for å feire bursdagen hennes å overnattet eller ble veldig sen. Jeg visste ikke at han skulle bort å da jeg kom til hybelen hans sa romkammeraten hans at han var hos en venn. Når jeg spurte dagen etter sa han at han hadde vært hos en kammerat jeg ikke kjente. Det gikk flere år før noen forsnakket seg å sa at han hadde vært i bursdagen hos eksen den kvelden. En gang noen år senere var vi på tur med gjengen hans fra studietiden på høyfjellshotell. Når baren vi satt i stengte ved midnatt ble vi enige om å gå på rommet men han skulle bare på toalettet først. Jeg gikk på rommet å kledde av meg å ventet å ventet. Til slutt kledde jeg på meg og gikk til nattklubben som var det eneste som var åpent på hotellet. Jeg tok et glass vann... ventet i 20 minutter før jeg gikk på rommet igjen uten og se noe til han. Først flere timer senere kom han slengende å la seg uten et ord. Dagen etter spurte jeg hvorfor han ikke kom å la seg slik vi avtalte. Da beklaget han å sa at gutta hadde dratt han med i nattklubben å sa at han hadde vært der til det stengte. Jeg sa at jeg ikke fant han der da jeg lette, men da mente han at han akkurat måtte ha gått på toalettet eller noe sånt. Han orket ikke prate mer om det og ville bare sove mer.:-( Det er også flere andre lignende hendelser som gjør at jeg er sikker på at han ikke er til å stole på. Han er veldig glad i og flørte med alle rundt seg. Danser ofte tett med damer når han er på byen også når jeg er der. Samtidig er han veldig påpasselig med hva jeg gjør. Ringer å sjekker hvor jeg er og hvem jeg er sammen med. Sjekker mobilen min så fort han får en mulighet og er veldig mistenkson/ nysgjerrig på hva jeg gjør når vi ikke er sammen. Hvis jeg prater med en annen mann så må han vite hvem det er å hvor jeg kjenner han fra. Huff.... når jeg leser gjennom dette så ser jeg hvor idiotisk lettlurt jeg har vært :-( og dette er bare et par eksempler...... Han er en bra mann ellers. Flink med sønnen vår og gjør sin del av husarbeidet uten noen diskusjon. Han holder seg i form og ser veldig bra ut. Vi har sjelden sex da han omtrent aldri tar initiativet og jeg ikke føler den store tiltrekningen lenger:-( Hva mener dere er sannsynligheten for at han er en trofast mann å hvordan skal jeg finne bevis på utroskap? Anonymous poster hash: d563f...8f5
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Høres ikke ut som noe å samle på, dessverre. Jeg ville utvilsomt ha avsluttet forholdet og funnet meg en god mann som behandlet meg med respekt og kjærlighet. Lykke til! Anonymous poster hash: 85e30...089
sug lut Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Dere er antakelig mistenksomme nok til å fortjene hverandre.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Reagerte ikke før jeg leste at han sjekker deg.... Anonymous poster hash: 7bd77...6ab
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #6 Skrevet 25. mars 2015 Han er garantert utro! Det er derfor han sjekker deg. (På seg selv kjenner man andre...) Anonymous poster hash: 18bab...796
Sjokoman Skrevet 25. mars 2015 #7 Skrevet 25. mars 2015 Men tror du virkelig han er så dum at han er utro mens dere er på hotellovernatting sammen...? Rimelig drøyt.. Og hvis han var det hadde jeg ikke tvilt et sekund.. Da har han jo virkelig null respekt for deg:(
Mrs Smith Skrevet 25. mars 2015 #8 Skrevet 25. mars 2015 Dere er antakelig mistenksomme nok til å fortjene hverandre. Du synes ikke hi har noen grunn til å være mistenksom ??
3 i april Skrevet 25. mars 2015 #9 Skrevet 25. mars 2015 Eksen til en venninne oppførte seg på en prikk slik som din mann hi. Han kunne gå ut hver eneste kveld, reiste til andre siden av landet, gikk mye på byen osv. Når min venninne skulle på en fest, jentekveld osv så ringte han konstant, forhøre henne, ringte til oss andre jentene for og "sjekke" at vi var der med henne ofte dukket han også opp og forlangte å få være til stede. Når vi planla jenteturer så nektet han henne og være med, brukte barne deres mot henne. Viste seg at fyren var utro etter noter allerede fra første dag i forholdet deres...
Sint naken biltyv Skrevet 25. mars 2015 #10 Skrevet 25. mars 2015 Han er garantert utro! Det er derfor han sjekker deg. (På seg selv kjenner man andre...) Anonymous poster hash: 18bab...796 Enig. Livet er kort, gå videre.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #11 Skrevet 25. mars 2015 Takk for svar. Jeg sliter med å dra pga gutten min på 8 år. Jeg tenker at jeg får holde ut for hans del. Pappaen hans er jo den største helten i verden for han. Jeg tenker at det er bedre om jeg har det dårlig enn at han må lide. Anonymous poster hash: d563f...8f5
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #12 Skrevet 25. mars 2015 Takk for svar. Jeg sliter med å dra pga gutten min på 8 år. Jeg tenker at jeg får holde ut for hans del. Pappaen hans er jo den største helten i verden for han. Jeg tenker at det er bedre om jeg har det dårlig enn at han må lide. Anonymous poster hash: d563f...8f5 Så.. Med andre ord vil du at din sønn skal bli lik sin far? Din sønn skal lære at det er helt i orden å være utro, og ikke respektere sin partner? Hvis det er valget du tar, så er du en komplett idiot. Anonymous poster hash: d91ea...044
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #13 Skrevet 25. mars 2015 Takk for svar. Jeg sliter med å dra pga gutten min på 8 år. Jeg tenker at jeg får holde ut for hans del. Pappaen hans er jo den største helten i verden for han. Jeg tenker at det er bedre om jeg har det dårlig enn at han må lide. Anonymous poster hash: d563f...8f5 Så.. Med andre ord vil du at din sønn skal bli lik sin far? Din sønn skal lære at det er helt i orden å være utro, og ikke respektere sin partner? Hvis det er valget du tar, så er du en komplett idiot. Anonymous poster hash: d91ea...044 Har du for vane å diskutere samlivsproblemene deres med barna? De fleste av oss klarer fint å holde de mellom de voksne og barna har selvsagt ingen anelse om diverse problemer vi har hatt. Tåpelig argument selv om jeg er enig i at hi's mann ikke virker særlig stabil og til å stole på. Anonymous poster hash: 117f1...9b2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #14 Skrevet 25. mars 2015 Takk for svar. Jeg sliter med å dra pga gutten min på 8 år. Jeg tenker at jeg får holde ut for hans del. Pappaen hans er jo den største helten i verden for han. Jeg tenker at det er bedre om jeg har det dårlig enn at han må lide. Anonymous poster hash: d563f...8f5 Så.. Med andre ord vil du at din sønn skal bli lik sin far? Din sønn skal lære at det er helt i orden å være utro, og ikke respektere sin partner? Hvis det er valget du tar, så er du en komplett idiot. Anonymous poster hash: d91ea...044 Har du for vane å diskutere samlivsproblemene deres med barna? De fleste av oss klarer fint å holde de mellom de voksne og barna har selvsagt ingen anelse om diverse problemer vi har hatt. Tåpelig argument selv om jeg er enig i at hi's mann ikke virker særlig stabil og til å stole på. Anonymous poster hash: 117f1...9b2 Så du tror at barnet ikke blir påvirket ved å bo i et hjem hvor far er utro og mor er ulykkelig? Naivt! Anonymous poster hash: d91ea...044
PersilleBlomst Skrevet 25. mars 2015 #15 Skrevet 25. mars 2015 8 år er ganske stort.. Mindre unger enn det plukker opp på stemning og oppførsel.. jeg er jo så naiv ast jeg heller ville trodde at ungen lærer å ikke være som pappaen sin fordi han elsker moren sin men det er jo veldig individuelt.. Noen skal være som pappa, noen skal beskytte mamma..
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #16 Skrevet 25. mars 2015 Takk for svar. Jeg sliter med å dra pga gutten min på 8 år. Jeg tenker at jeg får holde ut for hans del. Pappaen hans er jo den største helten i verden for han. Jeg tenker at det er bedre om jeg har det dårlig enn at han må lide.Anonymous poster hash: d563f...8f5 Så.. Med andre ord vil du at din sønn skal bli lik sin far? Din sønn skal lære at det er helt i orden å være utro, og ikke respektere sin partner? Hvis det er valget du tar, så er du en komplett idiot. Anonymous poster hash: d91ea...044 Har du for vane å diskutere samlivsproblemene deres med barna? De fleste av oss klarer fint å holde de mellom de voksne og barna har selvsagt ingen anelse om diverse problemer vi har hatt. Tåpelig argument selv om jeg er enig i at hi's mann ikke virker særlig stabil og til å stole på. Anonymous poster hash: 117f1...9b2 Så du tror at barnet ikke blir påvirket ved å bo i et hjem hvor far er utro og mor er ulykkelig? Naivt!Anonymous poster hash: d91ea...044 Det sa jeg ingenting om. Jeg reagerte bare på at du mener at ungen automatisk får et dårlig kvinnesyn og blir notorisk utro hvis hi ikke går. Jeg tror at et samlivsbrudd påvirker barn i stor grad og at man virkelig må vurdere de voksnes behov opp mot barnas før man tar skrittet ut og bryter et forhold. Anonymous poster hash: 117f1...9b2
Fandens Oldemor Skrevet 25. mars 2015 #17 Skrevet 25. mars 2015 Det ene eksempelet var jo rett etter dere møttes, som da er for minst ni år siden? Er ikke sikkert noe muffens foregikk, men han skjønte vel at ikke du ville bli overbegeistret over at han festet med eksen. Det andre synes jeg høres mer ut som om han feks ble dårlig og måtte sjekke inn på toalettet. At kanskje det var like greit å finne på en unnskyldning enn å si det som det var.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #18 Skrevet 25. mars 2015 om du er dårlig så sitter du ikke flere TIMER på badet. Å for det andre så hadde han selvsagt sagt sannheten om det var sånn at han bare var dårlig. Å for tredje så hadde han ikke sittet på en nattklubb hvis du er dårlig,da drar du selvsagt rett hjem å bruker doen der istedet! Herregud så naiv enkelt av dere er!! Anonymous poster hash: 9477a...814
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #19 Skrevet 25. mars 2015 Det kan hende han ble dårlig på hotellturen men jeg skjønner ikke poenget med å holde det skjult. Jeg har aldri oppført meg dømmende eller nedlatende overfor han pga noe slikt. Det er bare mange flere situasjoner. Jeg fikk for noen år siden høre fra en av hans kvinnelige kollegaer at han hadde et forhold til ei på jobben. Jeg spurte han selvsagt men han nektet og sa det var ondsinnet sladder. Vet egentlig ikke hvorfor jeg gadd å spørre siden jeg visste han kom til å nekte. Anonymous poster hash: d563f...8f5
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #20 Skrevet 25. mars 2015 Det verste jeg vet er dumme naive kjerringer som ikke tror på det når de får høre at mannen er utro! Hvorfor skulle en kvinnelig kollega lyge om at han er utro?? Hun sier det fordi hun vet det er sant å syns du fortjener å vite om det. Å hva gjør du? Du forsetter livet som før å bare fortrenger det! Er ikke rart at ikke mannen din respekterer deg når du ikke respekterer deg selv en gang!! Anonymous poster hash: 9477a...814
me_87 Skrevet 25. mars 2015 #21 Skrevet 25. mars 2015 du blir fortalt at mannen er utro men beholder han fortsatt? Du er virkelig naiv som ikke har kastet han ut enda!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #22 Skrevet 26. mars 2015 Jeg vet at jeg er naiv og godtroende. Jeg tror alltid det beste om folk til det motsatte er bevist. Tenk om han forteller sannheten da? Uansett, takk for svar både hyggelige og spark på leggen. Med så overveldende enighet om at han har svin på skogen så tror jeg vi får skilles. Hi Anonymous poster hash: d563f...8f5
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2015 #23 Skrevet 26. mars 2015 Det motsatte ER bevist når noen kommer å forteller at mannen de knuller en på jobben Anonymous poster hash: 9477a...814
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå