Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Jeg fant en liten hvit mark på papiret igår kveld da jeg tørka meg, synes også det klødde noe helt fryktelig litt før jeg gikk på do. Er jo kjent med barnemark, men ingen av ungene har det så vidt jeg vet. Det var bare den ene marken også, så ikke noe i avføringen heller. Må jeg gå på kur nå? Har ikke turt å si noe til samboer, er jo flaut Anonymous poster hash: cec71...8c2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Du har nok fått det fra barna. Kur kjøpes reseptfri på apoteket. Alle i familien bør ta kur. En pille nå, en om en uke. Anonymous poster hash: 5c212...c45
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Må og må... Det er no veldig smitsomt og ufattelig plagsomt. Så under forutsetning av at du ikke ønsker å utsette barna dine så anbefaler jeg å sette hele familien på kur. Anonymous poster hash: e21ae...3c7
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Du har nok fått det fra barna. Kur kjøpes reseptfri på apoteket. Alle i familien bør ta kur. En pille nå, en om en uke. Anonymous poster hash: 5c212...c45 Ikke nødvendig vis. Det kan være fra druene hun glemte å vaske før hun spiste de sist uke... Og hadde hun fått det fra barna så hadde de merket det for lenge siden. Du klarer ikke å overse mark i rompa. Anonymous poster hash: e21ae...3c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå