Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Eller han tror det, jeg fant den på gulvet i bilen.jeg har fått redusert størrelsen på ringen så den passer da den alltid har vært litt stor. nå har jeg lyst til å gi den til han på en morsom eller spesiell måte ettersom han fremdeles tror den er borte . Noen forslag? Anonymous poster hash: 0e7b5...f17
overlord Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Send den i posten signert "noen fra den andre siden". Nei, jeg vet ikke. Klarer ikke med beste vilje å se hvordan det å gi mannen tilbake en ring han trodde han hadde mistet kan gjøres på "en morsom måte". Men kanskje jeg bare ikke er "morsom" nok.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Hm, jeg hadde nok bare gått til han med ringen med en gang jeg fant den jeg. Kjenner jeg min mann rett ville han blitt veldig fortvilet om han mistet gifteringen sin, og jeg hadde ikke sett humoren i å holde den tilbake fra ham. Anonymous poster hash: 841b8...d81
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Han tror han har mistet ringen og du gjemmer den fra han!? Haha.. Du er jaggu morsom.. Anonymous poster hash: 08227...d45
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Hva med å putte den i påskeegget? Anonymous poster hash: e1518...b0c
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 25. mars 2015 #6 Skrevet 25. mars 2015 Hva med å lage et eget lite frieri? Lag han en god middag og del en flaske vin.. Så går du ned på kne og spør om han er heeeeelt sikker på at han vil gifte seg med deg 😉
amandine Skrevet 25. mars 2015 #7 Skrevet 25. mars 2015 Jeg holder en knapp på noen fra den andre siden 😂
*piami* Skrevet 25. mars 2015 #8 Skrevet 25. mars 2015 Samme hendte oss. Jeg pakket ringen inn å ga den i bursdagsgave til han! Selvfølgelig med en annen "ordentlig" gave i tilegg da.. Men uansett det var ringen han ble mest gla for:) Vi fikk oss en god latter, å fornøyd med at ringen var kommet til rette
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #9 Skrevet 25. mars 2015 Hi her Jeg har jo gravert ringen med datoen jeg fridde og forminsket den så har jo gjort noe spesielt med den etter jeg fant den, derfor ville jeg gi den på en spesiell måte. Skjønner ikke hvorfor det var så galt? Men har tenkt på å legge den i ett påskeegg ja, så det var kommentarer på det. Så regner jeg med at han blir lettet for at ringen ikke er borte og glad for at jeg har fikset på den. Anonymous poster hash: 0e7b5...f17
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #10 Skrevet 25. mars 2015 Er mannen din utro? Hvem mister vell forlovelsesringen i bila??? Når den i tillegg er tilpasset i størrelse... Anonymous poster hash: da49b...373
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #11 Skrevet 25. mars 2015 Er mannen din utro? Hvem mister vell forlovelsesringen i bila??? Når den i tillegg er tilpasset i størrelse... Anonymous poster hash: da49b...373 Den var ikke tilpasset i størrelse, men NÅ er den det etter at jeg fant. Ventet på en utro kommentar og nei jeg tror ikke han er utro.. Anonymous poster hash: 0e7b5...f17
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #12 Skrevet 25. mars 2015 mannen min mistet gifteringen i do da han skulle helle ut skurevann!! Har ikke noen gode ideer til deg, men du finner sikkert på noe Anonymous poster hash: 6ffd8...536
kiki9 Skrevet 25. mars 2015 #13 Skrevet 25. mars 2015 Hi her Jeg har jo gravert ringen med datoen jeg fridde og forminsket den så har jo gjort noe spesielt med den etter jeg fant den, derfor ville jeg gi den på en spesiell måte. Skjønner ikke hvorfor det var så galt? Men har tenkt på å legge den i ett påskeegg ja, så det var kommentarer på det. Så regner jeg med at han blir lettet for at ringen ikke er borte og glad for at jeg har fikset på den. Anonymous poster hash: 0e7b5...f17 Synes det er fint av deg å gjøre det slik, ville gjort noe lignende selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå