Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Jeg tør ikke å skrive inspirert i overskriften, for da blir jeg vel skutt Men jeg ble altså litt inspirert av svarene i tråden i går om ta knebøy. Der jeg trener, ser at en del ikke tar dem på riktig måte, men jeg har ikke tenkt så mye over det, bare stusset litt. I går slo det meg at kanskje mange tror de gjør det riktig, men så gjør de det feil. Dersom du stiller deg opp slik at du ser deg selv i et speil og tar en knebøy, gjør du det riktig da, eller er du en av dem som kanskje bare trodde at du gjorde det riktig? Jeg gjorde det galt i starten, men ble heldigvis fort rettet på av en venninne. Husk på at selv om knærne kan komme litt framover, skal de aldri gå over tærne. De skal heller ikke peke innover, men lett utover. Anonymous poster hash: 3441f...03d
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Njei. Jeg får ikke til på riktig måte når det begynner å bli tungt
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Ja, det gjør jeg, men så har jeg også PT. Anonymous poster hash: 48ce7...92e
Iiiiik Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Ja, det gjør jeg. Hadde en PT en periode og hun var veldig imponert både over teknikk og styrke. Løftet mer enn henne og det likte hun selvfølgelig ikke
Pobie Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Jeg har store speil på kontoret, så jeg studerte videoer og leste artikler om riktig utførelse, deretter perfeksjonerte jeg teknikken foran speilet. Har gjort disse hjemme i et par år, men tidligere i år fant jeg ut jeg skulle begynne på treningsstudio, og fikk da rabatt på 3 økter med PT. Han var så imponert over teknikken og styrken i knebøyen min, og kommenterer fremdeles hvis han går forbi mens jeg er på treningsstudioet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå