Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Har termin om ni dager, er i grei form, men blir raskt sliten, så orker ikke de helt store utskeielsene nå. Sitter hjemme og venter på at noe skal skje og det er sååååå kjedelig!!! Har allerede hvilt meg litt i dag, så trenger ikke mer søvn akkurat nå, så da er spørsmålet..What to do??? Noen tips til å få tida til å gå??? Anonymous poster hash: ce3ae...b40
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Lag middager og bakverk som du kan fryse ned. Les ei god bok eller to. Anonymous poster hash: 9bcc1...51c
MamaLadyBug Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Kjøp en stoooooor flaske med tålmodighet og bruk tiden på å smøre😂😂 jeg sitter her to dager over termin og nå er min flaske tom. Jeg har sortert, vasket og brettet tøyet til babyen. Handlet inn mer enn jeg trenger. Ordnet senga flere ganger. Satt opp vogna. Montert babysete. Ellers bruker jeg dagene på å rydde huset. Samme hver dag. Plukke opp etter ungene, støvsuge, støvtørke, renske alle overflater så det er rent og pent til vi skal avgårde for å føde. Må jo være strøkent til barnevakt kommer! Skriver lister til barnevakt, mann og unger. Forbereder morgendagen hver eneste kveld. Også ser jeg på tv. Fødeavdelingen, didnt know i was pregnant og birth stories i håp om at gravid hormonene skal skyte i taket og sette i gang fødselen. Også ser jeg på oppussingsprogrammer. Innimellom sover jeg. Må lade litt også:-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Gå til frisøren, gå ut og spis en bedre middag med mannen. Gjør slike ting det kan bli lenge til du kan gjøre igjen. Anonymous poster hash: 84c6d...f49
hms33 Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Sov😊 det blir det lite av etter at babyen kommer!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #6 Skrevet 25. mars 2015 Gjør det du ikke har tid til når babyen kommer. Frisør, seriemaraton, les bok, rydd i boder og skuffer, lange dusjer, osv. Anonymous poster hash: 6f360...1c7
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #7 Skrevet 25. mars 2015 Bak, rydd, vask og gå tur,m. Jeg svømte og gikk på kafé samme dag som fødsel startet. Var forberedt på å gå 14 dager over, fikk ti dager før. Og et snev av panikk siden babysenga ikke var redd opp eller soverommet ryddet når modningsriene kom. Tenkte jeg hadde god tid :-) Anonymous poster hash: 88f7c...7a6
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #8 Skrevet 25. mars 2015 Nyt friheten - så lenge den varer:) Anonymous poster hash: 6ec2d...cfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå