Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Jeg er i dag 10 dpo, å fikk positiv test i går og i dag, dog veeeeldig svake. Fra billige-tester. Blei litt deppa siden ikke hadde blitt no sterkere, men det ligna hvertfall mer på en strek i dag, i går var den litt mer "halv". Jeg skulle kanskje ha venta til i morgen med å tatt en ny. Hadde en kjempisk forrige mnd, er redd for at det skjer igjen. Hvis jeg tar en hcg prøve nå, vil det slå ut da, så tidlig? Anonymous poster hash: 639ec...cfb
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Har også hatt slike tester når jeg har vært gravid og testet tidlig. Testene ble ikke sterkere før noen dager etter. Slapp av Anonymous poster hash: 22d46...2dc
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Okei, det er bra Er såå utrålmoidig, å vil bare vite nå, hehe. Syns jo det er rart at den skal slå ut to dager på rad, om det ikke er noe der? Men så hadde jeg som sagt kjemisk forrige mnd, så kan jo være det igjen. Får ta en ny i morra, eller kanskje prøve med en cb digital Anonymous poster hash: 639ec...cfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå