Gå til innhold

Britax babysete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt et Britax baby safe plus shr II sete til babyen som snart kommer. Når jeg fikk demonstrert setet tidligere, virket det veldig enkelt å justere høyden på hodestøtten, men når vi nå har kjøpt et slikt sete og skal prøve selv så var det ikke lett i det hele tatt. Går greit å justere opp og ned så lenge vi ikke tar det helt ned, men flytter vi det til nederste posisjon er det vanskelig å få det opp igjen, må da lirke det til fra baksiden/undersiden av setet (står ikke noe om at man skal behøve det i instruksjonsheftet). Måtte bruke såpass med krefter at jeg var redd vi skulle knekke plasten i forsøket. Derfor lurer jeg på om dette er vanlig problematikk ved setet, at det er vanskelig å justere høyden på det, eller om det er vårt sete som har en eller annen feilproduksjon?

Anonymous poster hash: 9d514...731
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør der du kjøpte det, og la de se på det. I tilfelle det er noe feil med setet bør du reklamere på det.

Anonymous poster hash: 6f2d3...7d6
Skrevet

Var visst ikke noe galt med der. Viste oss en bedre teknikk på det, men det var tungvin måte å justere ryggen på...

Anonymous poster hash: 9d514...731

Skrevet

Var samme her, men så det egentlig ikke som et stort problem, er jo ikke så ofte vi måtte justere det...

Anonymous poster hash: 198ef...41f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...