Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #1 Skrevet 25. mars 2015 Har kjøpt et Britax baby safe plus shr II sete til babyen som snart kommer. Når jeg fikk demonstrert setet tidligere, virket det veldig enkelt å justere høyden på hodestøtten, men når vi nå har kjøpt et slikt sete og skal prøve selv så var det ikke lett i det hele tatt. Går greit å justere opp og ned så lenge vi ikke tar det helt ned, men flytter vi det til nederste posisjon er det vanskelig å få det opp igjen, må da lirke det til fra baksiden/undersiden av setet (står ikke noe om at man skal behøve det i instruksjonsheftet). Måtte bruke såpass med krefter at jeg var redd vi skulle knekke plasten i forsøket. Derfor lurer jeg på om dette er vanlig problematikk ved setet, at det er vanskelig å justere høyden på det, eller om det er vårt sete som har en eller annen feilproduksjon? Anonymous poster hash: 9d514...731
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #2 Skrevet 25. mars 2015 Spør der du kjøpte det, og la de se på det. I tilfelle det er noe feil med setet bør du reklamere på det. Anonymous poster hash: 6f2d3...7d6
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Var visst ikke noe galt med der. Viste oss en bedre teknikk på det, men det var tungvin måte å justere ryggen på... Anonymous poster hash: 9d514...731
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 Var samme her, men så det egentlig ikke som et stort problem, er jo ikke så ofte vi måtte justere det... Anonymous poster hash: 198ef...41f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå