Gå til innhold

Fortvilende når foreldre ikke kan samarbeide :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

At sint naken biltyv har ansvar for to barn ser jeg på som svært alvorlig Anonymous poster hash: 9c6e9...c4c

Jeg har ansvar for tre egne barn pluss at vi er besøkshjem for to søsken en helg i måneden
Selvsagt har du det :D er vel lite trolig at barnevernet hadde godkjent en eks rusmisbruker med ADHD, pluss et barn med samme diagnose som besøkshjem. Løgnene innhenter deg etterhvert, kanskje du skal gi deg nå?

Anonymous poster hash: a9f34...52c

Er du litt dum? Selvsagt er ikke alle som jobber i barnevernet like trangsynte som deg, det hender faktisk at folk forandrer seg. Jeg har også ADHD, et hyperaktivt barn, og er besøkshjem. Barnevernet har da vitterlig ingen problemer med dette.

Anonymous poster hash: 6b953...23b

Selvsagt ikke, men når man ser på hele historikken hennes med rusmisbruk, bekymringsmeldinger og diagnoser tviler jeg på at bv hadde godkjent henne som besøkshjem. Dette er kun informasjon hun sv har delt med oss, så kan man jo lure på hva hun ikk forteller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At sint naken biltyv har ansvar for to barn ser jeg på som svært alvorlig Anonymous poster hash: 9c6e9...c4c

Jeg har ansvar for tre egne barn pluss at vi er besøkshjem for to søsken en helg i måneden
Selvsagt har du det :D er vel lite trolig at barnevernet hadde godkjent en eks rusmisbruker med ADHD, pluss et barn med samme diagnose som besøkshjem. Løgnene innhenter deg etterhvert, kanskje du skal gi deg nå?

Er du litt dum? Selvsagt er ikke alle som jobber i barnevernet like trangsynte som deg, det hender faktisk at folk forandrer seg. Jeg har også ADHD, et hyperaktivt barn, og er besøkshjem. Barnevernet har da vitterlig ingen problemer med dette.

Selvsagt ikke, men når man ser på hele historikken hennes med rusmisbruk, bekymringsmeldinger og diagnoser tviler jeg på at bv hadde godkjent henne som besøkshjem. Dette er kun informasjon hun sv har delt med oss, så kan man jo lure på hva hun ikk forteller.

EN bekymringsmelding... Og vet du hva, det er gjennom bv. Men du vet at det må ikke være gjennom bv. Plager det deg virkelig at en du ikke aner hvem er, er besøkshjem?😋
Skrevet

Dette er omsorgssvikt. Like ille som fysisk og seksuelt misbruk. Hvorfor i alle dager har du ikke meldt de til barnevernet? Det stakkars barnet kommer til å flytte fra mor med traumer etter den oppveksten. Håper i det minste du har vett til å hjelpe barnet når hun blir stor nok til å flytte for hun kommer nok til å trenge både psykolog og annen oppfølging sånn som livet hennes har vært

Du tuller nå? Sidestiller du dette med seksuelt misbrukt???

Anonymous poster hash: c6e12...950

Jeg vil ikke være så bastant å sidestille dette. Alle vet at seksuelle overgrep er skadelig for barn, så det er unødvendig å diskutere.

Foreldrekonflikter på sin side er også skadelig for barn å vokse opp i. Barn viser stor lojalitet til sine foreldre, og det å være midtpunktet i en vedvarende konflikt kan gi både skjevutvikling og senskader i voksen alder. Et av momentene med foreldrekonflikter er at barn hele tiden lever på tå hev. De må skjule ting for den ene forelderen, for ikke å skuffe den andre. De kan ikke fortelle om morsomme opplevelser de har med den ene, for den andre reagerer negativt på dette. De kan ikke si akkurat hva de føler, for av lojalitet så beskytter de foreldrene fra å bli såret. De lever i en konstant stress. Indre stress. Og lista er lang...

Jeg jobber i bv. og vi har mange foreldrekonfliktsaker. Og det hender at konflikten er så omfattende, låst om vedvarende, at barnet blir vesentlig skadelidende av å vokse opp med foreldrene. Saker har også endt i nemnda, fordi foreldrene ikke evner å legge egne behov til side for barnet sitt. Det er omsorgssvikt.

Så ja, slike saker kan og bør meldes til bv.

Anonymous poster hash: 49783...e06

Skrevet

Å, må man gå gjennom bv for å være besøkshjem?

Jeg tenker at det definitivt hadde vært en fordel...

Men jeg håper at min vurdering av deg basert på det du har skrevet her inne, ikke stemmer helt i virkeligheten... Håper du får ut litt gørr her inne, og er mer harmonisk og i vater til vanlig.

Anonymous poster hash: 223d8...b7f

Skrevet

EN bekymringsmelding... Og vet du hva, det er gjennom bv. Men du vet at det må ikke være gjennom bv. Plager det deg virkelig at en du ikke aner hvem er, er besøkshjem?

Vet du, det nekter jeg å tro.

Skrevet

Slikt vil naturligvis komme an på hvor hardt dere er rammet tenker jeg, du er kanskje blant dem som er velfungerende tross diagnosen. Og du har mest sannsynligvis ikke en fortid som rusmisbruker i tillegg, eller mange bekymringsverdige og mobbende innlegg her inne....

Gjest Antarctica
Skrevet

Selvsagt har du det :D er vel lite trolig at barnevernet hadde godkjent en eks rusmisbruker med ADHD, pluss et barn med samme diagnose som besøkshjem. Løgnene innhenter deg etterhvert, kanskje du skal gi deg nå?Anonymous poster hash: a9f34...52c
Er du litt dum? Selvsagt er ikke alle som jobber i barnevernet like trangsynte som deg, det hender faktisk at folk forandrer seg. Jeg har også ADHD, et hyperaktivt barn, og er besøkshjem. Barnevernet har da vitterlig ingen problemer med dette. Anonymous poster hash: 6b953...23b

Selvsagt ikke, men når man ser på hele historikken hennes med rusmisbruk, bekymringsmeldinger og diagnoser tviler jeg på at bv hadde godkjent henne som besøkshjem. Dette er kun informasjon hun sv har delt med oss, så kan man jo lure på hva hun ikk forteller. Anonymous poster hash: a9f34...52c

Denne tråden handler ikke om Sint Naken Biltyv.

Skrevet

Slikt vil naturligvis komme an på hvor hardt dere er rammet tenker jeg, du er kanskje blant dem som er velfungerende tross diagnosen. Og du har mest sannsynligvis ikke en fortid som rusmisbruker i tillegg, eller mange bekymringsverdige og mobbende innlegg her inne....

Jeg mobber aldri her inne, det er det dere som gjør. Jeg starter aldri diskusjoner eller sporer av tråder heller, det er det dere som gjør.

Jeg svarer alltid det jeg mener, at dere lar dere provosere så veldig av det å velger og begynne med drittslenging er ikke mitt problem.

Jeg har aldri fått mine svar slettet i motsetning til så mange andre som får dritten dere tyter ut av dere om meg slettet i hytt og pine.

All dritten dere kommer med preller av som vann på gåsa så dere kan bare fortsette. Kos dere med dritten deres og ha en fortreffelig dag😊

Skrevet

Dette er omsorgssvikt. Like ille som fysisk og seksuelt misbruk. Hvorfor i alle dager har du ikke meldt de til barnevernet? Det stakkars barnet kommer til å flytte fra mor med traumer etter den oppveksten. Håper i det minste du har vett til å hjelpe barnet når hun blir stor nok til å flytte for hun kommer nok til å trenge både psykolog og annen oppfølging sånn som livet hennes har vært

Du tuller nå? Sidestiller du dette med seksuelt misbrukt???

Anonymous poster hash: c6e12...950

Ja. Forskning viser at slik som dette er like skadelig og at barna sitter igjen med like mange senskader og traumer

Du vet null og niks om bakgrunnen for valget, og dette er ikke en type alvorlig konflikt der foreldrene bruker barnet mot hverandre eller hater hverandre. Likevel påstår du at "slikt" er like skadelig som vold og seksuelt misbruk?

For noe vrøvl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...