Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Uff.. låter nok utrolig desperat måten jag legger det ut på tittelen.. Men har sett for mye på sons of anarchy.. Nå som jeg er singel er jeg sykt desperat etter å finne meg en MC mann ...Hvor finner jeg evt møter jeg på disse folkene om jeg skulle gå ut en kveld? Ser de ikke så ofte men fantaserer om å få et nummer med en sexy MC mann med skjegg og gjerne masse tatoveringer....... Anonymous poster hash: 2abe8...cc7
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 I MC miljøer Anonymous poster hash: 97d79...630
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Omg.... Tenk at du vil finne deg en mc mann etter å ha sett sons of anarvhy... Jeg får virkelig motsatt lyst.. Jeg syns de (mc folk med harrye mc vester) er så harry og utstråler lav iq... Men, bra vi er forskjellig.. Sjekk ivei.... Anonymous poster hash: fca28...d79
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Kjenner noen MC gutter som er desperat etter kvinnfolk.... Anonymous poster hash: c1109...6de
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Not my cup of tea heller..... men derimot vil jeg gjerne i buksene på en heit kollega Anonymous poster hash: 01b9e...f09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå