Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Har begynt på babysvømming, og der må småttisene bruke badebleie og badetruse over bleia. For så vidt ikke noe problem, jeg skjønner bare ikke helt hvorfor det ikke holder med enten badebleie eller badetruse -noen som kan opplyse meg? Gjelder små babyer som f.eks ikke klarer å dra av seg bleia selv. Tørr ikke spørre instruktøren heller i tilfelle det blir misforstått som at jeg er ute etter å lage "bråk" 😜 Anonymous poster hash: 3ad3d...e8d
n74 Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Rart, der vi gikk fikk vi ikke bruke badebleie i det hele tatt. Kun en gjennomsiktig truse for at vi skulle se hvis babyen bæsja.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Bleie, badebleie og badetruse? Det var voldsomt.. Anonymous poster hash: e3b93...3be
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Rart, der vi gikk fikk vi ikke bruke badebleie i det hele tatt. Kun en gjennomsiktig truse for at vi skulle se hvis babyen bæsja. Så ungene tisset rett i bassenget? Anonymous poster hash: 1abc0...d70
Mamma_til_2 Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Badetrusen er ikke tett og bør ikke brukes alene, den er fin og ha utapå badebleien siden mange ikke er helt tette rundt og da tiss og eventuell bæsje kan komme ut, truse utapå kan forhindre dette! Til dere som bare bruker badetruse æsj!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 Rart, der vi gikk fikk vi ikke bruke badebleie i det hele tatt. Kun en gjennomsiktig truse for at vi skulle se hvis babyen bæsja.Så ungene tisset rett i bassenget? Anonymous poster hash: 1abc0...d70 Badebleier holder jo heller ikke på tiss, det havner i bassenget. Anonymous poster hash: b34d1...065
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #7 Skrevet 24. mars 2015 Rart, der vi gikk fikk vi ikke bruke badebleie i det hele tatt. Kun en gjennomsiktig truse for at vi skulle se hvis babyen bæsja. Så ungene tisset rett i bassenget? Anonymous poster hash: 1abc0...d70 Mye som når større barn bader i basseng med andre ord... Du vet at dette er en av grunnene til at man har klor i bassenget ja...? Anonymous poster hash: e79f1...4f5
Lille krøll Skrevet 25. mars 2015 #8 Skrevet 25. mars 2015 Enten en badetruse som satt skikkelig eller badebleie. Badebleie suger jo ikke opp urin uansett.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #9 Skrevet 25. mars 2015 Det er jo ingenting et barn kan ha på seg i et basseng som stopper tiss. Prøv å tenk hvordan det skulle fungert i praksis, tisset skulle bli sugd opp, men ikke alt vannet i bassenget...? Anonymous poster hash: edd1e...195
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #10 Skrevet 25. mars 2015 Vi brukte badebleie på stranda i sommer, og hun kunne like så godt gått i... vel, ikkeno. Den lakk som bare det, både tiss og bæsj (hadde som ettåring enda ikke fått helt fast form på avføringen, men den var fastere enn en baby som f.eks stort sett får mm eller mme). Tiss holder den i hvert fall ikke ute. Så badebleie og badetruse hjelper kanskje bedre å holde på avføring av løsere slag? Anonymous poster hash: 22072...b7b
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #11 Skrevet 25. mars 2015 Takk for svar! Ja da er det kanskje ikke så dumt å bruke begge deler da -jeg syntes bare det virket så overdrevent 😊 Hi Anonymous poster hash: 3ad3d...e8d
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #12 Skrevet 25. mars 2015 Badetrusen er ikke tett og bør ikke brukes alene, den er fin og ha utapå badebleien siden mange ikke er helt tette rundt og da tiss og eventuell bæsje kan komme ut, truse utapå kan forhindre dette! Til dere som bare bruker badetruse æsj! 😂😂 skal bade bleie fange opp tiss, men ikke vannet? forklar meg mer nøyaktig hvordan det foregår, for der datt jeg av....😜 Anonymous poster hash: 59787...f49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå