Gå til innhold

Bruke badebleie og badetruse samtidig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt på babysvømming, og der må småttisene bruke badebleie og badetruse over bleia. For så vidt ikke noe problem, jeg skjønner bare ikke helt hvorfor det ikke holder med enten badebleie eller badetruse -noen som kan opplyse meg? Gjelder små babyer som f.eks ikke klarer å dra av seg bleia selv.

Tørr ikke spørre instruktøren heller i tilfelle det blir misforstått som at jeg er ute etter å lage "bråk" 😜

Anonymous poster hash: 3ad3d...e8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart, der vi gikk fikk vi ikke bruke badebleie i det hele tatt. Kun en gjennomsiktig truse for at vi skulle se hvis babyen bæsja.

Skrevet

Bleie, badebleie og badetruse? Det var voldsomt..

Anonymous poster hash: e3b93...3be
Skrevet

Rart, der vi gikk fikk vi ikke bruke badebleie i det hele tatt. Kun en gjennomsiktig truse for at vi skulle se hvis babyen bæsja.

Så ungene tisset rett i bassenget?

Anonymous poster hash: 1abc0...d70

Skrevet

Badetrusen er ikke tett og bør ikke brukes alene, den er fin og ha utapå badebleien siden mange ikke er helt tette rundt og da tiss og eventuell bæsje kan komme ut, truse utapå kan forhindre dette! Til dere som bare bruker badetruse æsj!

Skrevet

Så ungene tisset rett i bassenget? Anonymous poster hash: 1abc0...d70

Badebleier holder jo heller ikke på tiss, det havner i bassenget.

Anonymous poster hash: b34d1...065

Skrevet

Så ungene tisset rett i bassenget?

Anonymous poster hash: 1abc0...d70

Mye som når større barn bader i basseng med andre ord... Du vet at dette er en av grunnene til at man har klor i bassenget ja...?

Anonymous poster hash: e79f1...4f5

Skrevet

Enten en badetruse som satt skikkelig eller badebleie. Badebleie suger jo ikke opp urin uansett.

Skrevet

Det er jo ingenting et barn kan ha på seg i et basseng som stopper tiss. Prøv å tenk hvordan det skulle fungert i praksis, tisset skulle bli sugd opp, men ikke alt vannet i bassenget...?

Anonymous poster hash: edd1e...195

Skrevet

Vi brukte badebleie på stranda i sommer, og hun kunne like så godt gått i... vel, ikkeno. Den lakk som bare det, både tiss og bæsj (hadde som ettåring enda ikke fått helt fast form på avføringen, men den var fastere enn en baby som f.eks stort sett får mm eller mme). Tiss holder den i hvert fall ikke ute. 

Så badebleie og badetruse hjelper kanskje bedre å holde på avføring av løsere slag?

Anonymous poster hash: 22072...b7b
Skrevet

Takk for svar!

Ja da er det kanskje ikke så dumt å bruke begge deler da -jeg syntes bare det virket så overdrevent 😊

Hi

Anonymous poster hash: 3ad3d...e8d

Skrevet

Badetrusen er ikke tett og bør ikke brukes alene, den er fin og ha utapå badebleien siden mange ikke er helt tette rundt og da tiss og eventuell bæsje kan komme ut, truse utapå kan forhindre dette! Til dere som bare bruker badetruse æsj!

😂😂 skal bade bleie fange opp tiss, men ikke vannet?

forklar meg mer nøyaktig hvordan det foregår, for der datt jeg av....😜

Anonymous poster hash: 59787...f49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...