Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har en kronisk lidelse og en lege som gjerne kan tilby meg LDN, men jeg er redd den ikke virker og det å måtte ta tabletter hver dag. Jeg håper og prøver å holde min tilstand i sjakk med livsstilendringer, desverre så virker det ikke så bra som jeg hadde håpet og den magiske pillen virker forlokkende. Ikke trenge å endre på noe, tenke igjennom alt, planlegge hver eneste dag og hele tiden balansere for å holde seg stabil. Bare huske å ta en tablett, som ikke engang gir bivirkninger, hver dag så er jeg kurert. Det er bare, stemmer dette? Er det så enkelt som det blir fremstilt eller har jeg bare hørt hva jeg vil høre. Hvordan virker/virket LDN på deg? Hva slags plager tar du det for? Tar du andre tabletter i tillegg? Og er du 100% frisk igjen eller lever du fortsatt med symptomene? Anonymous poster hash: f3900...556
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har lavt stoffskifte, og må ta Levaxin daglig for det. Er medlem av en facebookgruppe, der jeg flere ganger har lest om folk som har god effekt av ldn i tillegg. Mener det er en egen ldn gruppe også, du kan jo sjekke den ut og lese andres erfaringer der, og hva sykdommer de som bruker det har. Anonymous poster hash: c9a33...a44
Pixy Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Nei desverre. Hadde bedring på smerter på dagtid. Men fikk alt samlet på natten i stedet. (Har FM og kronisk migrene)Prøvd forskjellige doseringer. Men vet LDN har endret livet til mange!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå