Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 For par år siden ca skrev jeg et innlegg om hvordan jeg ble brutalt voldtatt av fire gutter når jeg var 14 år. To av de guttene gjekk på samme skole som meg. Jeg starta hos Dps i fjor, fikk i løpet av 5 min diagnosen alvorlig ptsd og vært i behandling siden. I løpet av behandlingen kommer det frem at jeg har store hukommelsestap, ca 2 år etter voldtekten og ca 1 år 3-4 år etterpå. Jeg sliter også fælt med at den ene armen min hovner opp, som en ballong. Pga det så har jeg begynt å lete etter informasjon og fått papirer fra både ppt og BUP. Måtte også kontakte advokat for å få politi papirene. Saken min ble henlagt i sin tid og jeg fikk vite at det var pga alderen til både meg og overgriperene. Når advokaten hadde fått papirene fra politiet så viser det seg at statsadvokaten henla saken min i sin tid pga : " Selv om fornærmede ga uttrykkelig beskjed om at handlingen måtte stoppe med både ord og dytting så kunne hun oppfattes som ren kokketteri. De siktede var da allerede så godt i gang i sine seksuelle eventyr at de ikke kunne stoppes på lik linje som ekspresstog i fart. Med min kjennskap til menns seksuelle drifter og adferd kan jeg ikke se at det kunne gå en annen vei " I tillegg ble saken henlagt uten innhenting av sykehus journal, papirer fra rettsmedisinske og fra BUP. I politi papirene har de fire overgriperne innrømmet seksuell omgang, at jeg både dyttet, gråt og ba de stoppe men de innrømmer ikke straffeskyld for de mener det var frivillig. Er også 4-5 klare vitneobservasjoner som støtter opp mot mun forklaring. En uttrykkningsrapport fra politiet der det står at jeg er helt hysterisk, gråter, rister og hikster. Med buksa på vranga og blod som renner. Saken min er ikke foreldet, advokaten mener at jeg har en god og sterk sak. Men jeg er så psykisk sliten, sykemeldt fra jobb. Ingen livslyst, ingen energi og bare sover. Er det verdt det? Og vil jeg noen gang kunne bli frisk? Har angst, levende flashbacks, reagerer på lyder, lukter og føler meg utrygg i store menneskegrupper. Må alltid ha mobilen på meg og alltid bite hvor jeg skal. Er en del steder jeg ikke kan oppholde meg pga det gir assosiasjoner til overgrepet. Jeg er så sliten, bil bare bli frisk Anonymous poster hash: fc2f0...093
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Ja, eg meiner det er verd det! Det er kanskje enkelt for meg å seie, då eg ikkje har opplevd det som du har og eg ikkje kjenner på den slitenheiten som du gjer! Men, berre for å få "ta" dei jævlane, er det verd det! Anonymous poster hash: 75a29...551
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Vet ikke om det er verdt det. Det verste som kan skje er vel at du forsvinner inn i deg selv, og blir der. Dvs du blir umyndiggjort. Og mister jobb, barn osv. Men, det kommer an på hvor sterk du er og hvor sterke minnene er. Hvis du klarer deg greit gjennom det, er det jo verdt det!!! Man burde ikke la sånne slippe unna... De må få straffen sin Anonymous poster hash: fdb91...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå