Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 ..i microen i flere måneder. Skjønte IKKE hvor lukta kom fra, og brukte aldri microen. Da vi fant kyllingen (og alle fluelarvene), kastet vi microen!!!!! Skikkelig ekkelt... D: Har du opplevd noe ekkelt med mat? Som er DIN skyld? Anonymous poster hash: 46344...6ae
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Glemte en boks med torsk i på gjesterommet... Aner ikke hvordan det skjedde, trodde jeg hadde lagt den i frysen.. Det luktet ganske vondt etter hvert, ja... Anonymous poster hash: 79756...850
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Jeg flytta, og satt fryseren med mat i kjelleren uten å plugge i kontakten.. Glemte hele greia i ett år.. Kan jo si så mye som at det er det ekleste jeg har både sett og lukta!! Kylling, fisk og diverse.. 😁 Anonymous poster hash: 36508...0c9
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Reiste på ferie med en avglemt tallerken indisk karrigryterett i kjøleskapet. Den var så merkelig bevokst med lange underlige muggtråder at jeg måtte ta bilde av den. Har aldri sett noe lignende, de var mer enn muggsopp. De var på en måte ekte sopp, for hver tråd endte i en "sopphatt". Anonymous poster hash: eeebd...0ac
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Dette hendte ikke meg, men faren til en bekjent av med. Han er fisker på deltid, bor på et lite sted. En gang fant han og en kamerat (også fisker) en diiiger gammel fryseboks. Den brukte de til å lagre agnsild i. Så kom vinteren, og det var sprengkaldt. Samtidig gikk strømprisen i været. De fant ut at det var idiotisk å betale for kulda så lenge det var like kaldt på utsiden av boksen (den sto ute bak garasjen) og trakk ut kontakten. Og i juni kom de på at kontakten fremdeles var trukket ut... Det går fremdeles rykter om lukten da de tømte boksen! Anonymous poster hash: f04bc...bca
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #6 Skrevet 25. mars 2015 Vi var sikre på at vi hadde med oss 12 levende krabber hjem i bilen (kort kjøretur), men da vi kom hjem var det kun 11. Etter noen uker begynte bilen å lukte litt. Etterhvert måtte vi kjøre med vinduene åpne. Tok flere måneder før vi fant en svært dø krabbe gjemt i et hulrom i bilen... Anonymous poster hash: e3526...b7b
Iiiiik Skrevet 25. mars 2015 #7 Skrevet 25. mars 2015 Datteren min glemte matboksen i sekken siste skoledag før ferien. Da vi kom hjem fra 3 uker ferie, luktet det helt forferdelig på rommet hennes. Makrell i tomat tre uker i sommervarme, lukter ikke godt! Endte med at vi måtte kaste sekken, det hjalp ikke engang å vaske.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #8 Skrevet 25. mars 2015 Vi hadde vært på krabbetur med båten i juli, så ble båten stående ubrukt i sommervarmen frem til slutten av august, og når vi da kom dit lukter det råttent lik! En svær krabbe hadde blitt liggende igjen oppi båten. Føler enda jeg kan kjenne lukten av den! Anonymous poster hash: 82972...963
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #9 Skrevet 25. mars 2015 Vi hadde vært på krabbetur med båten i juli, så ble båten stående ubrukt i sommervarmen frem til slutten av august, og når vi da kom dit lukter det råttent lik! En svær krabbe hadde blitt liggende igjen oppi båten. Føler enda jeg kan kjenne lukten av den! Anonymous poster hash: 82972...963 Prøv dø krabbe i lukket bil. 😊 Anonymous poster hash: e3526...b7b
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. mars 2015 #10 Skrevet 25. mars 2015 Etter voldsomt tordenvær her så ble skolen ganske rammet. Naturfaglærerne har en fryser med div fisk i som skal brukes til dissekering. Denne sto uten strøm i tre uker i sommervarmen, og man oppdaget det først da det rant grønngrå guffe fra fryseren og ut gjennom døra. De som var på jobb bytta på å kaste opp og vaske.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #11 Skrevet 25. mars 2015 Vi hadde vært på krabbetur med båten i juli, så ble båten stående ubrukt i sommervarmen frem til slutten av august, og når vi da kom dit lukter det råttent lik! En svær krabbe hadde blitt liggende igjen oppi båten. Føler enda jeg kan kjenne lukten av den! Anonymous poster hash: 82972...963 Prøv dø krabbe i lukket bil. 😊 Anonymous poster hash: e3526...b7b Haha, nei takk ☺️ Men vil tro dere kjente lukten før den hadde fått godgjort seg i solsteiken to mnd 😂 Anonymous poster hash: 82972...963
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #12 Skrevet 25. mars 2015 Ja, i forrige uke faktisk! Har koblet ut strøm i deler av kjelleren, slik at jeg må gjennom en mørk gang før jeg kommer til vaskerommet. I denne mørke gangen har vi kjøleskap og fryser, og på vinteren brukes hele gangen som kjøleskap (kaldt!). Oppå kjøleskapet fant jeg en skål med kålrotstappe....fra JULAFTEN! ÆSJ! Hadde heldigvis lokk på og hele greiene gikk i søppelboksen. Anonymous poster hash: 72293...e18
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #13 Skrevet 25. mars 2015 Ei jeg kjenner glemte igjen en vaffel i vaffeljernet da hun pakket det inn i skapet etter steking. Hun leita i ukevis etter noe som kunne være skyld i den vonde lukta, og trodde det lå ei død rotte i veggen eller noe. Kjøkkenet ble vasket ned flerfoldige ganger, før hun omsider fant den mygla vaffelen. En jaktglad familie jeg kjenner hadde frysen full i hjortekjøtt. Husker ikke om strømmen hadde gått eller om noen hadde dratt ut kontakten, men frysen var ihvertfall ikke i funksjon mens familien var bortreist i over en mnd. Hele rommet hvor frysen stod var dekket i larver. Det endte med totalrenovering av rommet og til og med gangen utenfor. Anonymous poster hash: 0fdd2...3f6
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #14 Skrevet 25. mars 2015 Satt ut fårikålgryte (mye rester) på bakverandaen.. Bak i hjørnet. Skulle stå der til neste dag da vi skulle ha rester. Det var kaldt ute. Vi brukte aldri denne verandaen, for brukte den på fremsiden eller var ute i hagen.. Da vi skulle flytte på sensommeren året etter fikk jeg øye på denne gryta mens vi dreiv å bærte ut møbler denne veien.. Fårikål.. Stått en hel vinter, vår og varm sommer... Fyyyyyy! Det var rosa det var lilla.. Det var grønt det var gult.. Det var det kvalmeste jeg noensinne hadde sett eller lukter.. Brekker meg bare jeg tenker på det. Kastet hele skiten såklart. Anonymous poster hash: b10b9...a3c
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 25. mars 2015 #15 Skrevet 25. mars 2015 Ei jeg kjenner glemte igjen en vaffel i vaffeljernet da hun pakket det inn i skapet etter steking. Hun leita i ukevis etter noe som kunne være skyld i den vonde lukta, og trodde det lå ei død rotte i veggen eller noe. Kjøkkenet ble vasket ned flerfoldige ganger, før hun omsider fant den mygla vaffelen. En jaktglad familie jeg kjenner hadde frysen full i hjortekjøtt. Husker ikke om strømmen hadde gått eller om noen hadde dratt ut kontakten, men frysen var ihvertfall ikke i funksjon mens familien var bortreist i over en mnd. Hele rommet hvor frysen stod var dekket i larver. Det endte med totalrenovering av rommet og til og med gangen utenfor. Anonymous poster hash: 0fdd2...3f6 Å Fyttikatta! Nå fikk jeg frysninger!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #16 Skrevet 25. mars 2015 Urk, mye ekkelt her . Klarte en gang å glemme igjen en melkekartong på kjøkkenbenken og kom hjem fra ferie til litt av en stank... Ellers eksploderte en gang noe inne i microen til en pasient jeg var hos. Døren ble blåst opp og glassbiter fra asjetten strødd rundt meg, da skvatt jeg noe vanvittig og var i sjokk resten av dagen. Pasienten var bare opptatt av hvordan det hadde gått med maten... Anonymous poster hash: 5e28a...032
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #17 Skrevet 25. mars 2015 Forresten: Etter intens leting etter årsaken til vond lukt en gang for over ti år siden, så fant jeg forklaringen.... en muggen mandarin lå oppe i en eske der jeg oppbevarte en kasettspiller. Anonymous poster hash: 5e28a...032
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #18 Skrevet 25. mars 2015 ..i microen i flere måneder. Skjønte IKKE hvor lukta kom fra, og brukte aldri microen. Da vi fant kyllingen (og alle fluelarvene), kastet vi microen!!!!! Skikkelig ekkelt... D: Har du opplevd noe ekkelt med mat? Som er DIN skyld? Anonymous poster hash: 46344...6ae Har gjort akkurat det samme 😂 Anonymous poster hash: 08e3b...4ea
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #19 Skrevet 25. mars 2015 Glemte å skylle av fatet med grøtrester. Vi var vekke hele helgen å når vi kommer hjem så slår stanken imot oss! Fant fort ut at det var grøtrestene :S Den lukten var jo umulig å få vekk igjen også Anonymous poster hash: 90335...440
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #20 Skrevet 25. mars 2015 Ikke så ille, men i fjor sommer glemte jeg åpenbart å ta ut matboksen fra sekken til ene sønnen min. Jeg pleier alltid å tømme alle sekkene og stue dem vekk i sommerferien, men her ble det visst en glipp. Han glemte det jo selv også. Da han begynte igjen på skolen i august plukket vi opp matboksen og åpnet den. Det pussige er at det ikke luktet en gang, og det var heller ikke mulig å se hva som opprinnelig hadde lagt oppi der, for det var bare en eneste stor hvitgrønn pelsklump som ble til støv når vi skulle fjerne den. Anonymous poster hash: 0b769...468
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #21 Skrevet 25. mars 2015 Vi glemte en laks i bagasjerommet på bilen midt i sommerferien. Stinket helt forferdelig da vi kom hjem etter to ukers ferie Anonymous poster hash: 2b293...56f
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #22 Skrevet 25. mars 2015 Mannen min fant noe som en gang hadde vært epler i penskoene sine rundt juletider et år. Vår lille sønn hadde lekt med eplene vi hadde fått fra Svigers tidligere på året og puttet et par stykker ned i sin fars sko. Det luktet ikke godt i det skapet for å si det sånn. Anonymous poster hash: e6415...365
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #23 Skrevet 25. mars 2015 Glemte en grøtkasserolle i romtemperatur i en ukes tid... Fyttikatta.. Grusom lukt og full av mark.. Måtte sende den over til mannen, får helt spasmer av sånt.. Anonymous poster hash: bdcf5...a63
Førstemann Skrevet 25. mars 2015 #24 Skrevet 25. mars 2015 (endret) hehe ja. Vi hadde en helt grusom lukt i kjelleren en sommer. Det lukta skikkelig kloakk. Det var en luke med tilgang til grunnrørene i huset i akkurat den boden som lukta værst, så vi trodde kloakken var i ferd med å gå tett. Fikk spylt opp rør for flerfoldige tusen kroner, men lukta var like ille. Etter noen uker til, fant vi en pose med (det som hadde vært) kålrabihoder fra jul... Lukta forsvant heldigvis ganske fort etter at vi fikk fjernet posen. Har også en episode der våre leieboere flyttet ut av leiligheten på sommeren mens vi var på ferie. Det luktet forferdelig på utsiden av leiligheten da vi kom hjem, men vi fant ikke ut årsaken. Etter et par uker skulle jeg kaste noe papir i papirsøpla som tilhørte leiligheten. Da jeg åpnet lokket var det akkurat som om hele innholdet av boksen var levende. Det kravlet og krøyp noe helt forferdelig oppi der, og det luktet helt døden. Viste seg at de hadde tømt fryseren, og kastet papirkartonger MED fiskerester oppi papirsøpla. Renovasjonsetaten hadde nektet å tømme søpla fordi det ikke bare var papir oppi der. Mannen måtte sortere og vaske herligheten. Endret 25. mars 2015 av Førstemann
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2015 #25 Skrevet 25. mars 2015 Reiste på ferie med en avglemt tallerken indisk karrigryterett i kjøleskapet. Den var så merkelig bevokst med lange underlige muggtråder at jeg måtte ta bilde av den. Har aldri sett noe lignende, de var mer enn muggsopp. De var på en måte ekte sopp, for hver tråd endte i en "sopphatt". Anonymous poster hash: eeebd...0ac Har du de bildene enda? Hadde elsket å sett dem! Anonymous poster hash: 97532...5c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå