Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 I klassen til datteren min sitter de i grupper på 4 elever og ser mot hverandre. Læreren og tavla er på siden for alle. Det innebærer at man kan velge å ha fokus på eleven rett foran seg (forstyrrende) eller få kink i nakken når de ser på tavla/læreren. Læreren står ofte slik at datteren må vri hodet 135 grader. Det blir veldig ubehagelig å sitte slik i flere år faktisk. Syntes dere jeg bør ta det opp med læreren, eller blir jeg bare nok en brysom forelder? Anonymous poster hash: b4962...2aa
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Hun sitter jo ikke på samme plassen med samme vinkel i årevis. Jenta din kan jo bare snu stolen litt sånn at hun sitter rett mot tavlen. Jeg er selv lærer og ser helt klart veldig mye positivt med å sitte gruppevis, og noe negativt. Hvilket trinn er det? Anonymous poster hash: a96a9...7e9