GÃ¥ til innhold

Spiser ikke mye, ei heller usunt, men ser ikke ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verste fienden er cola. Sluttet ikveld... Det er kun magen som er problemet 😥 sliter med magetrøbbel generelt og merker jeg sliter ekstra med å endre magen, og etter 2 ks ble det verre.msgen ser ut som en blanding av geleklump og ball! Jeg skal fra imorgen spise LITT hver 3 time ( ikke flink her!) droppe brød, veldig lite ris, veldig lite pasta, og fortsette m masse kylling som tidligere ( bare mer...) rir , men skal trappe opp til 6 ganger i uka. Vil føle meg mer fresh... Jeg HATER kroppen min( veier 56 kg på 158 høy...) men tynne(!) muskuløse bein og armer osv, men magen..... Flere lag. Hjelp meg 😢😥

Anonymous poster hash: 5c3ba...92c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du har en god plan - dette greier du :)

Anonymous poster hash: 3639a...349
Skrevet

Høres ut som om du har en god plan - dette greier du :)

Anonymous poster hash: 3639a...349

Takk for det, men har også lenge vurdert bukplastikk.. Og også da få strammet opp de to magemusklene i magen som har delt seg 😥

Skrevet

Ikke for å være slem, men magen kommer til å stå litt ut så lenge du har delte magemuskler.

Anonymous poster hash: 46a88...fba

Skrevet

Har akkurat samme problem som deg, ser ok ut ellers og er i god form - men magen er helt krise. Jeg er ikke forfengelig, men hadde satt pris på å ikke se ut som om jeg er flere måneder på vei. I tillegg strammer alle bukser bortsett fra tights ekkelt over magen, veldig ubehagelig!

Jeg har også vurdert fettsuging/bukplastikk, men sitter langt inne å bruke så mye penger på meg selv når jeg har en stor familie å fø på...

Anonymous poster hash: 7299e...37d

Skrevet

takk for svar. Ja, jeg vet at den desverre kommer til å se ut som en klump, med delte magemuskler,  og det er en av flere grunner til at jeg vurderer bukplastikk, for der strammer de opp de delte musklene, slik at grunnlaget også for en flat mage er til stede...

jegfår vondt av meg selv når jeg ser på lovehandles, bulkete og rar mage :( det ødelegger psyken min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...