Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Vet at noen barnehager ønsker at man ikke har hettegensre på ungene, siden de kan dette ned f.eks et klatrestativ og på veien hekte seg fast med hetten og kveles. Men kom til å tenke på en ting, hva med selebukser? Ungen vår har fått en selebukse, ville dere brukt den i barnehagen? Har forresten ikke sett det så ofte på små barn, er det ikke så vanlig lenger? Anonymous poster hash: 269b5...ade
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Mi har selebukse i barnehagen, både som bukse, og i regntøyet. Klarer virkelig ikke å se kvelningsfaren i det... 😊 Anonymous poster hash: d8da6...675
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Har det på min og har aldri fått høre noe negativt. Den vil jo ikke henge fra halsen dersom den hekter seg fast, dessuten har man ofte jakken over. Anonymous poster hash: a4918...cf5
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 På regntøy et det en selvfølge, på inneklær er det sløkket. Tar mye lengre tid å bytte bleie, vanskelig for de å klare seg selv på toalett. Anonymous poster hash: 48da7...c4d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 På regntøy et det en selvfølge, på inneklær er det sløkket. Tar mye lengre tid å bytte bleie, vanskelig for de å klare seg selv på toalett.Anonymous poster hash: 48da7...c4d Nå tenkte jeg ikke på regntøy men vanlige innebukser. Vanskelig å bytte bleie ja men noen selebukser har åpning og knapper i skrittet. Takk for alle svar Anonymous poster hash: 269b5...ade
oslofrk Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 Min bruker masse snekkerbukser - jeg synes det er kjempefint å ha på noe som ikke strammer og som tåler litt 😊 aldri fått noen kommentar på det!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #7 Skrevet 24. mars 2015 Min hadde selebukse i bhg.. De sa aldri noe om at den var dum, men den ble alltid på mistenkeligvis våt, så den måtte skiftes.. Rart at ungen aldri søler til vanlig, men når han hadde på selebukse, så sølte han... Så heller aldri noe søl på buksa.. Tror ikke de likte den, men ville ikke si ifra.. Anonymous poster hash: e3e0c...939
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #8 Skrevet 24. mars 2015 I min barnehage har vi ingen forbud mot hettegensere, selebukser, luer med snor eller annet tøy. Rent praktisk så synes jeg er det greit med selebukse som innebukse så lenge det ikke puttes en genser over der igjen, med mindre de har knapper i skrittet. Jeg jobber med de minste og hos oss er det ikke så ofte at barn har selebukse. De fleste går bare i ulltøy eller joggedress Anonymous poster hash: b516f...33c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #9 Skrevet 24. mars 2015 Bruker stadig selebukser på gutten min og aldri fått noe klager fra barnehagen. Han har genser på innsiden, og nå har klarer han å åpne selv, men må ha litt hjelp for å lukke igjen etter do besøk da. Synes selebukse er hel genialt siden han er lang og tynn, bukser som passer i benlengde er altfor vide i livet og sklir bare ned, det problemet slipper vi med selebukse Anonymous poster hash: db08e...11e
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #10 Skrevet 24. mars 2015 Jeg jobber på smpbarsavdeling og synes ikke det er noe problem med selebukse. Det som irriterer litt er heldresser eller klær med masse knapper i skrittet. Det tar utrolig lang tid når man skal skifte bleie. Hvert fall når det er fjorten barn som venter på tur. Anonymous poster hash: 993ba...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå