Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Kommenterte at han ikke handlet kvikklunsj igår, slik jeg ba han. Fikk beskjed om at det åt vi ikke midt i uka. Satte inn et brett med ramløsa i kjøleskapet. Fikk beskjed om at det var tull - jeg trengte ikke å drikke brus hele tida. "Spiser du som en gris, blir du en gris", avsluttet han med. Jeg begynte å gråte og gikk. Han ropte etter meg at det var jo sant. Kom opp til meg med farris og mat og gjentok at det ikke var synd på meg, og at det var sant som han sa. Jeg er 26 uker på vei. Gått opp 5 kg. Spiser jevnt over sunt, men kan lett ta meg et par bokser svenskefarris og en kvikklunsj om dagen. Syke kvikklunsjcravings akkurat nå. Hadde spist ti om jeg ikke begrenset meg. Trener to dager i uka. Anonymous poster hash: d31fd...58d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Du er ikke overfølsom, min mann hadde aldri turt å snakke slik til meg. Anonymous poster hash: cf389...6b4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Frekke faen! Man blir da ingen gris av litt kvikk lunsj og farris. Kos deg du 😊 Anonymous poster hash: 0e080...95e
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Han er ufølsom og slem. Det er ikke opp til ham hva du skal spise, og du har dessuten gått opp lite i vekt. En ting er at han kan oppfordre deg til å spise sunt, det er bra for både deg og babyen, men å begynne å snakke om gris er respektløst. Ramlösa er vel ikke brus, forresten? Anonymous poster hash: 69941...d71
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 Drittmann. En slik mann hadde jeg aldri vært sammen med! Anonymous poster hash: cd545...fa4
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 24. mars 2015 #7 Skrevet 24. mars 2015 Skjønner godt at du blir lei deg. Hadde det vært min man så hadde han fått seg et klask mitt i trynet. Han har vell ikke noe med hva du putter i deg å ikke han.
tante grusom master of law Skrevet 24. mars 2015 #8 Skrevet 24. mars 2015 Ramløsa er jo vann med kullsyre. Null kalorier.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #9 Skrevet 24. mars 2015 Du er overfølsom. Han har jo rett Anonymous poster hash: b1821...74c
Lillefrø´s mamma Skrevet 24. mars 2015 #10 Skrevet 24. mars 2015 drittmann, mannen min ville aldri funnet på å si noe sånt på den måten..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #11 Skrevet 24. mars 2015 Du er overfølsom. Han har jo rett Anonymous poster hash: b1821...74c Og du er et troll. Ingen voksne mennesker i normale forhold snakker slik til hverandre. Anonymous poster hash: 69941...d71
Mumua Skrevet 24. mars 2015 #12 Skrevet 24. mars 2015 Oioioi, hadde min sagt noe sånt hadde han levd farlig. Du har en drittmann og han fortjener en på trynet. Spis kvikk lunsj og kos deg!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #13 Skrevet 24. mars 2015 Måten han sa det på var slemt, altså siste del. Men han har jo rett. Man trenger selvfølgelig ikje spise sjokolade hver dag, og det er bare dumt å bruke graviditet og crawings som unnskyldning. Er selv veldig glad i søtt og cola zero. Selv om zeroen har null calorier, så vet jeg jo at det er bedre med vann. Mannen her kan også fint sagt noe sånt som at "sjokolade spiser vi ikke i uka". Nettopp fordi vi begge innerst inne vet at vi har bedre av å la være. Men han sier det selvfølgelig ikke på en slem måte:) Anonymous poster hash: 4e512...f31
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #14 Skrevet 24. mars 2015 Hadde min mann sagt slik da jeg var gravid, hadde han nok liggi tynnt an! Frekke faen! Spis og kos deg, og reis han en viss plass om han ikke kan oppføre seg som en voksen mot deg!😡 Anonymous poster hash: ae3fb...0ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå