Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Vil gjerne høre erfaringer😊 Anonymous poster hash: edcce...74a
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Min gutt hadde det. Det ga seg i ca 9-10 årsalderen. Det værste var de gangene han var lenge borte hjemmefra. Da gikk han jo rundt og "luktet". Ikke alle barnehage og Sfo ansatte som var flinke å følge opp! Dessverre! Anonymous poster hash: 631d8...9a2
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Tenk at du skal trene opp en som holder på å slutte med bleier, dvs. Like tett oppfølging. Gå på do til fast tidspunkt hver dag. Spør om hjelp fra lege/ sykehus. Antar at forstoppelse er en del av bildet. Gi Movicol eller Laktulose. Laktulose er mildere enn Movicol. Regn et år med tett oppfølging, minst. Ikke slapp av når det endelig går bra. La det gå bra lenge før du anser barnet som kurert. Mitt barn var ren i nesten et år, før han fikk tilbakefall. Lykke til Anonymous poster hash: 5099c...579
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå