Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Jeg blir gaaal! Jeg legger på meg i en syk fart. Men jeg blir helt deppa av å tenke på alt jeg ikke skal spise..gjøre.. Har et komplisert svangerskap og kan ikke bevege meg for mye. Har også sluttet å røyke (selvfølgelig) og er konstant fysen fremdeles... Flere som har hatt det sånn, men som har blitt slanke igjen etter svangerskapet? Anonymous poster hash: 7dad6...a87
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Jeg gikk opp 25 og 30 kg i mine svangerskap.. gikk ned i løpet av et år første gang.. andre gang strevde jeg mer og har fremdeles 5 kg igjen til utg.punktet nå når minst er tre år.. Anonymous poster hash: 2656c...b7c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Når var det du la skikkelig på deg i svangerskapet? For jordmor sa at jeg i utganspunktet kun burde ha lagt på meg 1-5 kg nå. Anonymous poster hash: 7dad6...a87
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Hilsen hi Anonymous poster hash: 7dad6...a87
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Jeg la på meg i rykk og napp.. var stor allerede halveis i svangerskapet.. ble sendt til glukosebelastning pga vektoppgangen men den ble avblåst av helsesekretæren fordi det fastende blodsukkeret var bra .. ble også sendt til vekstestimering, men barnet var helt på snittet.. jeg gikk opp ganske mye på slutten, men la oss si at du går opp så mye som 1 kg i uken (som jeg gjorde på slutten) så vil du ende opp på 23 +/- i vektoppgangen? Det er vel ikke helt alarmerende? Anonymous poster hash: 2656c...b7c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 Jeg er 27 uker på vei på torsdag og 14 kg opp! Spiser helt innafor og stresser ikke med det, det burde ikke du gjøre heller så lenge du spiser fornuftig! Anonymous poster hash: ee023...e8c
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #7 Skrevet 24. mars 2015 Når var det du la skikkelig på deg i svangerskapet? For jordmor sa at jeg i utganspunktet kun burde ha lagt på meg 1-5 kg nå. Anonymous poster hash: 7dad6...a87 Jordmoren din sa du bare burde lagt på deg 1-5kg, hørtes rart ut, du er jo tross alt 28 uker! Jeg er 20uker og har lagt på meg 5,5kg ca, var hos jordmor idag å hun sa ikke noe om at det var mye. Sist svangerskap(10år siden), gikk jeg opp over 20kg! Anonymous poster hash: 40188...c3f
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #8 Skrevet 24. mars 2015 La på meg mellom 20 - 30 kilo hver gang. 3 ganger slet jeg med å bli kvitt kiloene, ellers har de rent av. Siden du har sluttet å røyke er det nesten bra å ha lagt på seg 11 kilo. De fleste røykesluttere får skikkelig dårlig forbrenning i en periode... Anonymous poster hash: 3e4f1...bdf
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #9 Skrevet 24. mars 2015 Dere er vel søte! Takk for at dere deler og er så støttende! Virkelig, det trengte jeg nå. Jeg også synes jordmor var litt off.. Hun sa at hun skulle veie meg neste gang å håpet jeg ikke hadde gått opp til neste kontroll (som nå er om 3 ukers tid) Jeg var forøvrig 25 uker når jeg var der sist, og hadde da gått opp 9 kg da. Så jeg forstår at det går fort opp. Men jeg og tenkte at 1 kg er bak mål. Ungen veier jo nesten 1 kg alt. pluss blod, vann, etc.. Anonymous poster hash: 7dad6...a87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå