Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Forferdelig! Tenker på de som satt med babyene på fanget og lenge skjønte hva som kom til å skje. Tenk hva tanker de har nådd å tenke.....de ti femten minuttene må ha vært lange :-( Anonymous poster hash: f6b62...4e5
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Jeg syns det er rart at ingen vil kommentere om lavprisselskapene har lavere sikkerhet. Jeg håper alle ble slått ut av oksygenmangel før de styrtet! Anonymous poster hash: db47e...3bc
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Det er veldig strenge krav til flysikkerheten i Europa. Lavpris selskapene må igjennom samme som de andre. Tror nok ikke det har vært oksygen mangel. De var ikke så høyt. Og cockpiten kommuniserte med flytårnet. Anonymous poster hash: f6b62...4e5
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 Forferdelig! Tenker på de som satt med babyene på fanget og lenge skjønte hva som kom til å skje. Tenk hva tanker de har nådd å tenke.....de ti femten minuttene må ha vært lange :-( Anonymous poster hash: f6b62...4e5 Hvor står det at de har visst om et i 10-15 minutter? Anonymous poster hash: c1a6e...c7d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #7 Skrevet 24. mars 2015 Forferdelig! Tenker på de som satt med babyene på fanget og lenge skjønte hva som kom til å skje. Tenk hva tanker de har nådd å tenke.....de ti femten minuttene må ha vært lange :-( Anonymous poster hash: f6b62...4e5 Hvor står det at de har visst om et i 10-15 minutter? Anonymous poster hash: c1a6e...c7d Det var den tiden det tok fra flyet begynte å gå ned til det traff bakken. Anonymous poster hash: f6b62...4e5
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #8 Skrevet 24. mars 2015 Vil ikke tenke på hvor j**lig de siste minuttene var for de av passasjerene som skjønte hva som var i ferd med å skje. Likevel skremmer det meg ikke fra å fly, det er til tross for noen ulykker, en utrolig trygg reisemåte. Det er mye farligere å sette seg inn i en bil. Anonymous poster hash: ccb18...496
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #9 Skrevet 24. mars 2015 Forferdelig! Tenker på de som satt med babyene på fanget og lenge skjønte hva som kom til å skje. Tenk hva tanker de har nådd å tenke.....de ti femten minuttene må ha vært lange :-( Anonymous poster hash: f6b62...4e5 Hvor står det at de har visst om et i 10-15 minutter? Anonymous poster hash: c1a6e...c7d Det var den tiden det tok fra flyet begynte å gå ned til det traff bakken. Anonymous poster hash: f6b62...4e5 Åtte minutter som de tapte høyde, leste jeg. Men det er jo ikke sikkert at de skjønte det. Det er faktisk ikke så lett å merke at et fly mister høyde. Anonymous poster hash: c1a6e...c7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå