Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Jeg ønsker å høre hvordan dere gjør det, som har mine og dine barn😊 Anonymous poster hash: 0ab32...b9a
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Vi har mitt, hans og vårt. Vi har fullstendig felles økonomi i hverdagen, men vi eier ulik brøk i boligen og har avtaler om fremtidig arv. Jeg vil arve svært mye penger, det gjør ikke han. Anonymous poster hash: f0a47...ac3
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Nå har vi bare mitt og våre, men vi er én familie med felles økonomi. begge eier like mye av boligen, utover det gir vi etter evne og bruker etter behov
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Vi har mine,dine og vårt.Har felles økonomi,og alle barna får likt. Anonymous poster hash: 0ad3c...dcb
Mandala Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Vi er mine og dine. Vi eier lik brøk av boligen og alle penger er felles. Dvs, vi har hver vår konto, men vi gjør det sånn at "den som har penger betaler". Det som ender på sparekonto tilhører begge to.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 Har hans og vårt. Har fullstendig adskilt økonomi. Jeg har boliglån, ikke han(eier felles bolig 50/50), han må betale bidrag. Deler alle felles regninger iht inntekt, utover det blir det egne sparepenger. Sparer også barnetrygden til vårt barn.. Anonymous poster hash: 8579a...975
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #7 Skrevet 24. mars 2015 Vi har det slik at vi setter over lik sum til felleskonto, som går til felles. Jeg betaler min tlf, SFO til mitt barn, mitt studielån og utgifter til mitt barn. Han betaler det samme for sine barn. Jeg har mitt barn hele tiden, utenom annenhver helg. Han har annenhver uke TS Anonymous poster hash: 0ab32...b9a
Appelsinpiken Skrevet 24. mars 2015 #8 Skrevet 24. mars 2015 Vi har dine og våre, har felles økonomi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå