Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Samboer fikk beskjed i dag om at gutten vår på 2 år ikke fikk ha med seg yoghurt i barnehagen. Grunnen til dette er fordi han griser litt når han spiser den og de hadde ikke kapasitet til og vaske. Alle de andre ungene kan ha med seg, men ikke han. Storesøster får ha med seg. Er dette ok? Anonymous poster hash: 4ee3d...666
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Nei ovehodet ikke! Stakkars lille gutt! Anonymous poster hash: 9bf15...669
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Griser litt? Hvor mye må de egentlig vaske? Anonymous poster hash: 0dd7b...ab7
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 What?? Da må de jo hjelpe han da. Stakkars. skal han liksom sitte å se på de andre som koser seg med youghurten sin han da? Høres ut som en barnehage der de ansatte ikke gidder å gjøre så mye mer enn det de må. Ville satt litt spm tegn om hvordan barnehagen er ellers også når de ikke tenker på den stakkars gutten som må se de andre koser seg. Jeg jobber i barnehage. Om man er lite folk så får heller barna spise i grupper og ikke samtidig da, for alle må jo få den hjelpen de trenger. Har de forresten tid til barna sånn ellers da? Et fang å sitte på når de minste våkner? At de voksne er til stede på gulvet med barna, eller har de ikke tid? Anonymous poster hash: 324d5...5ea
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Ja da får de hjelpe ham da. Anonymous poster hash: a41bb...e68
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 Det renner fra skje'en når han løfter den til munnen. Griser på klærne og eventuelt litt på bord/gulv. Han kaster ikke på den så det er jo et uhel.. Han elsker yoghurt, så det blir ikke kjekt at de andre skal få og ikke han. Enten må de nekte alle barna yoghurt eller så sender jeg yoghurt med han også. Tror de har lite tid til ungene da de ofte er få voksne i barnehagen, mange vikarer som kommer og går. Det er mange som klager over barnehagen. Storesøster kunne ha med for de satt ikke i lag så då får ikke han med seg at hun får yoghurt. Anonymous poster hash: 4ee3d...666
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #8 Skrevet 24. mars 2015 Ofte kommer sånne toskete utsagn fra enkeltpersoner i barnehagen. Ikke sikkert at alle som jobber der står bak det? Anonymous poster hash: fd83f...d1c Anonymous poster hash: fd83f...d1c
MarianeA Skrevet 24. mars 2015 #9 Skrevet 24. mars 2015 Tror dette er tull eller så må du ha misforstått. Slikt kan man ikke gjøre. Jeg ville spurt om det var slik de faktisk mente det. At et barn skulle sitte uten yoghurt.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #10 Skrevet 24. mars 2015 Det er virkelig ikke greit. En slik regel skal isåfall gjelde for alle! Dette blir jo nesten mobbing! Nå ble jeg provosert! Hadde uten tvil tatt det opp i morgen, men gjort det på en ordentlig måte for å høre om regelen gjelder alle for å være sikker. Hvis ikke hadde jeg nok hisset meg kraftig opp. Makan! Anonymous poster hash: a18f8...977
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #11 Skrevet 24. mars 2015 Har de ikke smekker? I barnehagen her har alle 1 og 2 åringene på seg smekker når de spiser, sånne litt store frotté-smekker. Blir det gris på dem kastes de i dagens håndklevask, er de like rene knytes de på stolen og brukes igjen til neste måltid (barna har faste stoler) Anonymous poster hash: 19bc1...3e8
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #12 Skrevet 24. mars 2015 Men de andre på hans avdeling får youghurt, eller er det bare på storesøsters avdeling? Kanskje de ikke har det for de minste. Det er jo noe annet enn om han må sitte å se på andre som spiser det Anonymous poster hash: 324d5...5ea
skjotta Skrevet 24. mars 2015 #13 Skrevet 24. mars 2015 Ikke greit. Som et tips er skyr og danonino yogurt tykkere og enklere for de minste å spise.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #14 Skrevet 24. mars 2015 Snakket med de når jeg hentet ungene. Hun som sa det var gått for dagen, men snakket med en annen. Hun lurte på hva jeg mente om det. Sa det ikke var rett at han ikke skulle få, enten fikk de nekte alle yoghurt eller så skal han også ha. Hun var helt enig med meg i at dette ikke var rett, og skulle nevne det for hun andre. Jeg spurte hvor mye han griset, då sa hun at det var på genseren hans. Det var tydlig at hun var enig med meg. Jeg sa jeg ble sint da jeg fikk høre det. Yoghurt var noe de fikk i barnehagen tidligere, men har sluttet med det, nå har de niste med seg. Det er opp til foreldrene hva ungene kan ha med seg, dette er et lite måltid før henting, er ofte bare en liten skive eller yoghurt og frukt. H Anonymous poster hash: 4ee3d...666
pifi med tre nurk Skrevet 24. mars 2015 #15 Skrevet 24. mars 2015 Helt uaktuelt at bhg skal nekte et barn! Bra du sa i fra!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #16 Skrevet 24. mars 2015 Yoplait er også litt tjukkere yogurt så den er lettere å spise Anonymous poster hash: 9bf15...669
HeltAnonym Skrevet 24. mars 2015 #17 Skrevet 24. mars 2015 Flott du sa i fra, dette er ikke greit! Forstår virkelig ikke at det er mulig å gi en sånn beskjed.. Om de ikke har kapasitet til å skifte en genser og vaske over bordet så ville jeg anbefalt de å klage til styrer å få inn flere personer på jobb!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #18 Skrevet 24. mars 2015 Send med han en heldekkende smekke med armer han kan bruke under yoghurt spisingen så slipper de helskift hver gang. Anonymous poster hash: ebb33...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå