Gå til innhold

Jeg blir sprø av sykluss og graviditetstester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er altså så irritert og lei av mensen, eggløsning, gravitetstester, symptomer og uteblitt mens!

Etter eggløsning i januar fikk jeg de klassiske tegnene på graviditet (har to barn), men jeg var ekstremt kvalm med noe oppkast. Testet meg x antall ganger med fikk kun negativ. Så kom mensen som var helt normal (men forsinket), men symptomene ga seg ikke og jeg var like kvalm i nesten tre uker etter mensen. Etter dette har kvalmen kommet og gått (slik var det også med førstemann). Nå står jeg her igjen uten mensen. Er i dag 12 dager for sen (5 om jeg regner ut ifra forrige syklus). Jeg har aldri gått mer enn tre dager over siden jeg fikk regelmessig menstruasjon i tenårene. Jeg har igjen masse symptomer, men spesielt denne stikkingen i livmoren og brystene. Jeg har hatt cyste flere ganger og tror ikke at det er det som er problemet her.

Er til tider øm i brystene og brystvortene, og noen ganger føles brystvortene litt som når foten sover. Jeg har hyppige toalettbesøk, noe halsbrann, har vann i kroppen om kveldene og har lagt på meg i underkant av 2 kg. Testet meg med morgenurin i dag; "ikke gravid".

Hva tror dere? Hadde slått meg til ro med at jeg ikke var gravid, men denne stikkingen i magen er så gjenkjennelig, kvalmen jeg har opplevd har jeg kun hatt under graviditet og halsbrann har jeg kun når jeg er gravid. Muligheten for at jeg har blitt gravid etter hva jeg anså som mensen er jo der, men jeg burde uansett fått positive tester nå? Vi er ikke prøvere, men dog litt for uforsiktige til tider. Jeg blir helt sprø av dette her! Har bestilt legetime, men den er selvfølgelig ikke før over påske. Noen som har vært i lignende kluss?

Anonymous poster hash: 3b800...9f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...