Gå til innhold

Hvilken slankekur....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken slanke kur har du prøvd og hørt om? Og funker de?ser det er veldig mange forskjellige på nettet her.

Anonymous poster hash: 16962...ad4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste som har funket på meg er 30 day shred. Og det uten å legge om kostholdet.

Med kostholdsendring blir sikkert resultatet helt perfekt!

Anonymous poster hash: 0736a...850

Skrevet

okey...flere?

Anonymous poster hash: 16962...ad4

Skrevet

Halvparten-kuren.

I første omgang forandrer du ikke på dietten, men halverer alt du spiser, pleier du spise to brødskiver spiser du en, pleier du spise to koteletter spiser du en, pleier du spise en hel sjokolade spiser du en halv osv.

På kort tid vil vekten gå ned, og det motiverer deg til å ta sunnere valg også. Kanskje synes du plutselig at du begynner se så flott ut at du med glede bytter ut den halve sjokoladen med et eple osv.

Jeg gikk ned 15 kg.

Anonymous poster hash: 04502...17d
Skrevet

Slankekurer virker aldri!! Dvs de kan virke for en periode...

D eneste som nytter er livsstilENDRING!! Så enkelt, så vanskelig... ;)

Anonymous poster hash: 14475...412

Skrevet

Halverer måltider og spise fem ganger om dagen. Holder meg på ca 1600 kcal og går sakte men sikkert ned i vekt.

Bare komme igang med trening så er jeg i mål innen høsten håper jeg :)

Anonymous poster hash: d6b7c...65f

Skrevet

Berit Nordstrand. Nå er ikke det en slankekur, men i løpet av de 12 ukene som man skal bruke på å introdusere livsstilsendringen kan du fint gå ned 10 kg om du har 10 kg å gå ned. Vil absolutt ikke anbefale deg en ren slankekur, da du ødelgger forbrenningen, og må leve på "kur" i lang tid etter endt kur for å holde på resultatet. Det har vert masse om dette i media nå, at de som går på kurer ødelegger forbrenningen og kunne veid mindre om de bare hadde vært litt mer tålmodige å brukt et par man eller noe mer på å gå ned

Anonymous poster hash: 8f0d1...c67
Skrevet

Slankekurer virker aldri!! Dvs de kan virke for en periode...

D eneste som nytter er livsstilENDRING!! Så enkelt, så vanskelig... ;)

Anonymous poster hash: 14475...412 [/quote,

Du kan være så bastant du bare vil, men for en del funker det.

Jeg gikk ned med 5:2. Da jeg nådde målet gikk jeg tilbake og holdt vekten.

Anonymous poster hash: f7519...ea9

Skrevet

StrongBody :-P Livsstilsendring med fokus på riktig kosthold og styrketrening!!

Funka som fjell!

Koster 4000kr, men såå verdt det for min del!

Anonymous poster hash: de695...b45

Skrevet

Jeg spiser mindre og går en tur på ca 5 km hver dag, har gått ned 28 kg. Spiser fortsatt sjokolade, men bare i helgen. På selskaper tar jeg et mindre kakestykke enn før. Spiser 1700 kcal pr dag, bruker lifesum-appen 👍😊

Anonymous poster hash: c4bf6...ea6

Skrevet

Jeg spiser mindre og går en tur på ca 5 km hver dag, har gått ned 28 kg. Spiser fortsatt sjokolade, men bare i helgen. På selskaper tar jeg et mindre kakestykke enn før. Spiser 1700 kcal pr dag, bruker lifesum-appen 👍😊

Hvor tung var du når du begynte og hvor lang tid tok det? Jeg går ikke ned et gram når jeg spiser så mye..veier hundre kg.

Anonymous poster hash: c8c8c...89c

Skrevet

1600 kalorier per dag. Spiser grovkarbo uten sukker og hvitt mel. Trener nesten ikke, og spiser litt godteri i helgene .ned 3 kg på 3 uker.

Anonymous poster hash: fbb25...8d3

Skrevet

Hvor tung var du når du begynte og hvor lang tid tok det? Jeg går ikke ned et gram når jeg spiser så mye..veier hundre kg.

Anonymous poster hash: c8c8c...89c

Jeg går heller ikke ned med så mange kcal. Må ned i 1200 for å gå ned ca 0,5 kg/ uke.

Anonymous poster hash: 587f5...737

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...