Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Jeg er alenemor og skal opereres i morgen. Det er avtalt at gutten skal sove hos en kompis, mens jeg er innlagt. Jeg har ikke noe familie i samme by, de bor 3 timer unna. Nå har det seg slik at lillemann har fått spysjuka, og jeg kan ikke sende han på gårdene når han er syk. Et alternativ er å kjøre han til foreldrene mine som bor 3 timer unna, men kan ikke være noe særlig å bli fraktet i bil når man allerede er kvalm og spyr som bare det. Foreldrene mine har ikke bil, så dem har ikke mulighet til å komme seg hit på så kort varsel desverre. Er også redd for at jeg skal bli smittet, og at det kan medføre større infeksjonsfare. Samtidig er dette en operasjon jeg har ventet på i 7 mnd, og har nesten ikke helse til å vente i 7 nye mnd. Hva ville dere gjort i dette tilfellet? Anonymous poster hash: 2859b...b62
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Det kommer jo helt an på barnet, og de han egentlig skulle vært hos. Men jeg hadde tatt meg av et barn med spysyka i den situasjonen, forutsatt at barnet var trygt på meg. Dersom det ikke er et alternativ, så har du jo ikke egentlig så mange andre valg enn å utsette. (Med mindre foreldrene dine kan komme til seg til deg på en eller annen måte, leiebil?) Anonymous poster hash: 2d6e6...88e
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Forutsatt at jeg kjente barnet godt og barnet var trygg på meg, så ville ikke jeg hatt noe problem med å tatt vare på et sykt barn i sen slik situasjon. jeg ville nok kommet til deg slik at barnet fikk være i sine vante omgivelser. Når det er sagt, så ville nok mine foreldre gjort alt de kunne for å komme seg til meg dersom jeg hadde vært i din situasjon. Selv om de ikke har bil, så må det vel være andre muligeter for de å reise på? Kan de ta tog eller buss? Kan de leie bil? kan de bli kjørt av noen andre? Anonymous poster hash: 110d4...7d1
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Har ikke fått tak i hun som skal passe gutten enda, men er så redd for å sende sykdom i hus til andre. Det har jeg ikke samvittighet til, for smittefaren er jo ekstremt stor akkurat nå. Vi bor i Finnmark, så vi har desverre ikke tog. Har prøvd å sjekke opp bussruter, men det klaffer virkelig ikke med noe!Håper jeg klarer å finne en løsning på dette, men har ikke tenkt på at noen andre kan kjøre dem. Skal prøve å sjekke mulighetene for det. Takk for tips dere Hi Anonymous poster hash: 2859b...b62
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Kjære deg, jeg sier som de andre over meg. Jeg hadde selvfølgelig tatt å passet din sønn selv om han er syk. Lykke til med operasjonen din! Anonymous poster hash: 38215...07c
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #6 Skrevet 31. mars 2015 Hvordan gikk det? Løste det seg for deg? 😊 Anonymous poster hash: 2d6e6...88e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2015 #7 Skrevet 31. mars 2015 Hvordan gikk det? Løste det seg for deg? 😊 Anonymous poster hash: 2d6e6...88e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå