Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Fikk kyssesyken for ca 5 mnd siden, og er fremdeles sykemeldt. Ligger i sengen mesteparten av dagen. Ikke noe mer legen kan gjøre for meg. Tenk hvis jeg ikke blir frisk igjen?! :-( Kroppen min er blitt helt slapp og ødelagt. Jeg har lyst til å være i aktivitet! Anonymous poster hash: e5610...d4b
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Huff, føler med deg! Jeg fikk det da jeg var 10 år, og husker det veldig godt. Jeg var innlagt på sykehus (hadde ett par andre sykdommer samtidig) på isolat i nesten 2 mnd. Jeg brukte nesten ett år på å komme meg tilbake til hektene, og hadde det virkelig ikke greit. Jeg gikk ekstremt ned i vekt, mistet alt av muskler og så ut som et beinrangel på slutten. Det kan ta veldig lang tid før man kommer seg etter kyssesyken. Masse god bedring, håper du føler formen blir bedre snart. Anonymous poster hash: b583e...dd0
Blondzilla Skrevet 25. mars 2015 #3 Skrevet 25. mars 2015 Jeg var syk i nesten et år, men ble helt frisk igjen. Jeg ble ekstremt tynn. Veide 45 kg og jeg er 1.72 høy. Du må gi det tid. Føler med deg. Er fæle greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå